اخبار برگزيده:
عملکرد شرکت گاز استان قم در زمینه گازرسانی و خدمت به مردم جای قدردانی دارد

‎ ‎فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) استان قم با اشاره خدمات شرکت گاز استان قم از عملکرد این ‏شرکت در حوزه گازرسانی و خدمت به مردم قدردانی کرد‎.‎‎ ‎به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، سردار محمدرضا موحد، فرمانده ‏سپاه ام..

درخشش شرکت گاز استان قم در جشنواره شهید رجایی‎ ‎

در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی، شرکت گاز استان قم در دو شاخص‌ «تدوین نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری» و «همکاری ‏و تعامل با استانداری» شایسته تقدیر شناخته شد‎. ‎به گزارش شاخه سلز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مدیرعامل شرکت گاز استان قم با ..

بهینه‌سازی مصرف گاز مهمترین گام برای توسعه

به گزارش شاخه سبز، در گذشته بشر تنها به‌دنبال افزایش تولید انرژی بود و همه عزمشان را جزم کرده ‏بودند برای رفع نیازهای خود به افزایش تولید به‌ویژه تولید انرژی‌های فسیلی روی آورند، اما با برداشت ‏حداکثری از منابع انرژی در سراسر جهان، جوامع و دولت‌ها ب..

برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اعلام شد

حجت الاسلام مشرف ویژه برنامه‌های حرم برای سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ‏را اعلام کرد و گفت: برای این ایام تا سالروز وفات حضرت معصومه‌(س) برنامه‌های ‏مختلفی را در دست اجرا خواهیم داشت.‏به گزارش خبرنگار شاخه سبز، حجت الاسلام سید احمد مشرف معاون فر..

یادواره «مبلّغان مجاهد» برگزار می‌شود‎ ‎

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدّس، یادواره «مبلّغان ‏مجاهد» به همراه نکوداشت اسوه‌های مجاهد و تبلیغ را برگزار می‌کند‎. ‎به گزارش خبرنگار شاخه سبز، یادواره «مبلغان مجاهد» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ‏علمیه قم و..

قم جهان شهر تمدنی اهل بیت(س)‏

زهره نعلبندیشاخه سبز- حضرت معصومه(س) در 23 ربیع الاول سال 201 هجری ‏قمری وارد شهر قم شد که اکنون چندسالی است که سالروز ورود این ‏بانو به قم به عنوان "روز قم" نامگذاری شده است.‏به گزارش خبرنگار شاخه سبز، در سال ۲۰۱ قمری در پی انتقال ‏اجباری امام رضا ..

دولت کارآمد؛ موتور محرکۀ مشارکت شهروندان
حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا تبیین کرد:‏

شاخه سبز - رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، ‏انواع مشارکت را شامل مشارکت ملی، شهروندی، حزبی و قومی ‏برشمرد و با تأکید بر نقش دولت کارآمد در تقویت و گسترش مشارکت، ‏اظهار داشت که پس از پیروزی انقلاب، دولت در جایگاه موتور محرکه ‏مشارکت قرا..

انفجار معدن گاز یک حادثه نیست

فاطمه مداح نظری – هربار ایران عزیز بواسطه اتفاقی سیاه پوش می ‏شود که انفجار در معدن طبس تازه ترین آن است. انفجار در معدن ‏طبس و کشته شدن 52 نفر از کارگران، فاجعه‌ای ملی است که توجه ‏همه ایرانیان را برانگیخته است. آنچه در این میان ضرورت دارد، ‏توجه ب..

خلبانان شهید مازندران؛ پرواز از شالیزار تا آسمان

خلبانان «علی اکبر شیرودی» و «احمد کشوری» از شهدای دوران دفاع مقدس مازندران هستند که برای دفاع از کیان اسلامی از دشت و شالیزارها به مقصد بهشت و آسمان پرواز کردند. مازندران سرزمین آلاله‌های گمنام و بی و نام و نشانی است که نامشان برای همیشه در تق..

چارچوب زمانی واکنش به ترور هنیه را ما مشخص می‌کنیم
پزشکیان در گفت‌وگو با شبکه الجزیره:

رییس‌جمهور تاکید کرد: ما هستیم که چارچوب زمانی واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه را تعیین می‌کنیم و اسرائیل نمی‌تواند آنچه را می‌خواهد انجام دهد. مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر گفت: ما هستیم که چارچوب زمانی واکنش ب..

تداوم شکست ناپذیری پرسپولیس یا محقق شدن خواسته استقلال پس از۷ سال
دربی صدوچهارم با شرایط متفاوت؛

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی صد و چهارمین دیدار تاریخ خود را به میزبانی اراک برگزار می کنند که پرسپولیس حدود ۷ سال است در لیگ برتر به رقیب سنتی خود نباخته است. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ بر..

پزشکیان و مکرون با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند
در ادامه برنامه های سفر به نیویورک؛

روسای جمهور ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند. مسعود پزشکیان در ادامه برنامه‌های سفر به نیویورک، شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی در دیدار آقای «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از تشدید تنش و در..

تعلل ظفرقندی در انتخاب سکاندار دارو و تجهیزات پزشکی

وزیر بهداشت برای معرفی رئیس سازمان غذا و دارو، همچنان صبر پیشه کرده و همین موضوع سبب شده این سوال تداعی شود که شاید قرار بر ابقای سکاندار دارو و تجهیزات پزشکی است. سازمان غذا و دارو را باید پاشنه آشیل وزارت بهداشت تلقی کرد که همواره با حاشیه‌ه..

صادرات فولاد ۴۰۰ میلیون دلار کاهش یافت
در ۵ ماهه امسال؛

صادرات آهن و فولاد کشور در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۳ درصد معادل تقریبی ۶۰۰ هزار تن به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون دلار کاهش داشته است. بررسی آمار صادرات پنج ماهه سال ۱۴۰۳ زنجیره فولاد کشور را منتشر کرد که بر این اساس حجم صادرات آهن و ..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ