اخبار برگزيده:
رهبر انقلاب: با جهش تولید جیب و دست کارگر پُر می‌شود
در دیدار کارگران؛

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پُر می‌شود. دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اس..

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
خاندوزی در حاشیه جلسه دولت:

وزیر اقتصاد گفت: ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم. «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از..

معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!

تعدادی از دانشجومعلمان  تأیید کردند که دانشگاه هزینه خدمات ارائه شده به دانشجو را بدون اطلاع قبلی و در اقدامی نامتعارف از حقوق دانشجومعلمان برداشته است. داستان از کمبود معلم در مدارس آغاز شد. وقتی که علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گ..

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
احتمال منتفی شدن سرمربی خارجی؛

مدیران باشگاه تراکتور مذاکرات با سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس را نهایی کرده‌اند اما یحیی گل‌محمدی برای حضور در این تیم باید برخی مسایل پیش آمده از زمان حضورش در پرسپولیس را حل کند. تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست..

شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سردار منتظر المهدی خبر داد؛

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. سردار سعید منتظرالمهدی با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای تاکید کرد: پلیس به عنوان آخری..

احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی

احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد تل آویو از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است. به نقل از الجزیره، منابع عبری زبان از جمله کانال ۱۲ اسرائیل در گزارشی به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده است: پیام‌هایی که به اسرائیل می‌رسد حاکی از اف..

اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
بازگشت عبادی‌پور با کاپیتانی؛

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله..

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
با حضور رئیسی؛

با حضور رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد. با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد. پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱..

ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
دریافت کارت تنها از سامانه جامع؛

داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش پرینت کارت را دریافت کنند. آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون س..

جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
قهرمانی اعلام کرد؛

رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوییل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عم..

فراخوان جدید جذب ۳هزار نخبه در ۳۳ دستگاه‌
معاون بنیاد ملی نخبگان خبر داد؛

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم. یاسین کیخا با اشاره به ذکر آماری در خصوص جذب نخبگان ..

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
ووشو انتخابی جام جهانی - چین

رقابت های انتخابی جام جهانی ووشو با کسب دو مدال طلا و برنز برای تیم اعزامی کشورمان در چین آغاز شد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی..

عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد. محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های است..

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
هشدار وزارت رفاه؛

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند. به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ ا..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ