تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 116951
غلامرضا عباس پاشا معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: مستمری دی ماه افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند، طی روزهای اخیر به طور کامل به حساب آن‌ها واریز شده است.

عباس پاشا ادامه داد: مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، از دو منبع داخلی سازمان بهزیستی و همچنین منبع هدفمندی که در دولت تدبیر و امید برای تامین مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در نظر گرفته شده، پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های واحد بودجه سازمان بهزیستی کشور، مستمری دی ماه مددجویان تحت پوشش این سازمان، همچون ماه‌های گذشته به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر بحثی تحت عنوان «واریز مستمری در بخش هدفمندی» به حساب شخصی مددجویان مطرح بود و خوشبختانه این مبلغ از دی ماه به این روش پرداخت شده است و در آینده نیز پرداخت مستمری این افراد به همین شکل خواهد بود.

http://static3.afkarnews.ir/thumbnail/LOaGuNNhlw9x/rDxJk2yoXn9KV7c7C6kDwXaPFqBh_rqJ9gxKMPbWRfLhaRqCI9JPJVmNUth0ZaDgXTYXaWKO8q0wfYWGdiJBEedZbU5YLDeVOW2DkApRq_dILfFKnB5i5w,,/%D8%A8%D9%87%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C.jpg

عباس پاشا در پاسخ به این سوال که چرا مستمری برخی از مددجویان به حساب آن ها واریز نشده است؟، یادآور شد: چنانچه مستمری دی ماه هر یک از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، به حساب آن‌ها واریز نشده باشد، می‌توانند برای پیگیری و اقدام برای دریافت مستمری خود، به این سازمان مراجعه و مستمری خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: برای آن دسته از مددجویان سازمان بهزیستی که مستمری دی ماه خود را دریافت نکرده اند، یک فراخوان عمومی داده ایم تا هر یک از آن‌ها به اداره کل بهزیستی محل زندگی خود مراجعه و مشکل خود را در این خصوص مطرح کنند.

 

پاسخی بگذارید