گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 138451




مسعود راشکی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: شکست صبا برابر نساجی مازندران در لیگ دسته اول قابل پیش بینی بود و صبا شانسی برای کسب نتیجه برابر نساجی نداشت اما هدفی که دنبال می‌کنیم جوانگرایی است تا بازیکنان جوان صبا بتوانند تجارت جدیدی به دست بیاورند.

وی افزود: کادر فنی نساجی مازندران، همگی نفراتی با سوابق ملی درخشان بودند در حالی که در صبا، بازیکنی برای ما گل زد که فقط ۱۸ سال سن دارد و من بازیکنی به نام مهدی لطفی را فقط با ۱۷ سال سن به میدان فرستادم که بازیکن رده سنی جوانان صبا است.

سرمربی تیم صبای قم گفت: در بازی با نساجی مازندران ۶ گل دریافت کردیم اما اگر تعداد گل‌های خورده بیشتر هم بود برای ما اهمیتی نداشت زیرا پای جوانگرایی در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول ایستاده‌ایم و این جوان‌ها سرمایه آینده فوتبال ما هستند.

راشکی بیان داشت: برابر نساجی تا دقیقه ۴۰ یک بر صفر عقب بودیم و زمانی که یک تیم ۲ گل بد دریافت می‌کند و ۳ بر صفر عقب می افتد شیرازه آن تیم از هم می‌پاشد در حالی که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید می‌توانستیم با اختلاف گل کمتری بازی را به پایان برسانیم.

وی عنوان کرد: صبا باید به فکر آینده باشد و اگر صبا در لیگ ۲ به کار خود ادامه دهد باید بتواند از بازیکنان جوان فوتبال قم استفاده کند. امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا قم در لیگ ۲ تیم خوبی داشته باشد و امتیاز فوتبال قم در لیگ ۲ هم به همین سادگی از بین نرود.

پاسخی بگذارید