تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 138522

مهدی غلامی_تیم فوتسال ایرالکو که درلیگ دسته دوم کشورقرار دارد،دردیدار با رقیب سرسخت خود مارون دهدشت به پیروزی ۵بر۲دست یافت تاصعودخودرابه مرحله دوم لیگ۲قطعی نماید.

اما نکته حائزاهمیت اینست که این تیم و امتیازکشوری تنها با پیگیریهای حامدحاجیوندمدیرتربیت بدنی ایرالکو به این دیار آمد تا مجددا وجود یک فرد منجی ورزش استان باشد وجالب تراینجاست که همه افرادتیم بومی وازکارکنان شرکت میباشندوتنها چندبازیکن به عنوان یارکمکی ازداخل استان درکادرهستند که تمامی آنهافاقد قراردادمالی میباشند.

باورود سیدعلی آقازاده هم به عنوان استاندارمرکزی که سابقه معاونی وزارت ورزش وجوانان رایدک میکشد همگان براین باور بودند که انقلابی درورزش استان صورت خواهدداد که البته به جز یک حرکت اشتباه درورزش به نظر بسیاری ازکارشناسان ،تابه الان هیچ گامی دراین امرندیده ایم امادراین میان فوتسال ایرالکو درسهای خوبی به آقازاده داد که استان مرکزی سرشارازاستعداد میباشد و فوتسالی که تابه حال با۳۰میلیون تومان به این جایگاه رسیده و دوباره شوروشوق را به استان مرکزی وتماشاگرانش برگردانده، مطمئنا با هزینه بیشتر میتواند موفقیتهای بزرگتری را کسب نماید.

ازدرسهای دیگری که متوان گرفت اینست که به ورزش این پدیده مثبت درجامعه که کارکردهای خوبی راداشته،باید وقت بیشتری درخصوص ارتقای آن گذاشت وبه تیمهایی مانند فوتسال ایرالکو بهای بیشتری داد.

پاسخی بگذارید