گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 139404






محمود مسگری در گفتگو با رسانه ها، با اشاره به افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی و تصمیم‌های گرفته در این زمینه، بیان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم نرخ بلیط اتوبوس در قسمت کارت بلیط ۱۰ درصد افزایش یافته و قیمت نقدی همچنان به نرخ سال گذشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت ۱۰ درصدی مربوط به ۱۶ خط عمومی داخل شهری است، ابراز داشت: برای خطوط ویژه هم که مسافت طولانی‌تری را طی می‌کنند، افزایش نرخ کمتر از ۱۰ درصد به تصویب رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در بخش تاکسیرانی هم به دلیل اینکه تاکسی‌های اینترنتی وارد چرخه شده‌اند و به دلیل رقابت به وجود آمده تاکسی‌ها تقاضایی برای افزایش قیمت نداشته‌اند.

وی بیان کرد: طبق تصمیم گیری‌های صورت گرفته شرکت‌های تاکسیرانی هم موظف شده‌اند هزینه‌هایی که از تاکسی‌های سطح شهر دریافت می‌کنند به نرخ سال گذشته باشد و نباید در این زمینه هم افزایش قیمت داشته باشند.

مسگری در ادامه ابراز داشت: سیاست شورای اسلامی شهر قم ایجاد تفاوت قیمت بین کارت بلیط و کرایه نقدی است تا از این طریق مردم به استفاده از کارت بلیط تشویق شوند.

وی تأکید کرد: استفاده از کارت بلیط  باعث می‌شود تا مسافران هر خطوط قابل شمارش باشند که این امر قطعا در ارائه خدمات بهتر تأثیرگذار است.

پاسخی بگذارید