گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 139405






روح الله رمضانی در گفتگو با رسانه ها، اظهار داشت: ۳ هیئت ورزشی استان قم به دلیل پایان دوره ریاست خود و یا تغییر اجباری در رأس آن هیئت هم اکنون بدون رئیس هستند و انتخابات برای تعیین رییس جدید آن‌ها به زودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ۳ هیئت ورزشی شامل هیئت‌های اسکواش، ورزش‌های رزمی و ورزش‌های همگانی هستند که هر یک، شرایط خاص خود را دارند و ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت‌های ورزشی آغاز شده و تا ۲۷ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم که یکی از هیئت‌های پرکار ورزشی در قم محسوب می‌شود به دلیل کناره گیری جواد محمد زاده و انتخاب وی از سوی مجمع به عنوان رئیس هیئت ووشو، انتخابات زودهنگامی در پیش است و رئیس جدیدی برای آن انتخاب می‌شود.

رمضانی بیان داشت: در هیئت اسکواش استان قم دوره ۴ ساله ریاست احمد مولوی به پایان رسیده است و همین وضعیت در مورد هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به ریاست رسول حسن یزدی وجود دارد و رئیس جدید این ۲ هیئت نیز پس از ثبت نام نامزدها و برگزاری مجمع مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: افرادی که ریاست این ۳ هیئت را بر عهده بگیرند تا بهار سال ۱۴۰۱ این سمت را در اختیار خواهند داشت و آینده هر ۳ هیئت ورزشی با توجه به مأموریت های خاصی که به آن‌ها محول شده آینده‌ای حساس است و امیدواریم همه هیئت‌های ورزشی در چارچوب شرایط امروز، به ورزش استان قم خدمت کنند.

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: علاوه بر این ۳ هیئت، وضعیت ریاست چند هیئت ورزشی دیگر نیز در سال ۹۷ مشخص خواهد شد که والیبال یکی از آن‌ها است.

پاسخی بگذارید