تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 139825




مجتبی زنگی در گفتگو با رسانه ها، اظهار کرد: نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در سال جدید از ۲۶ فروردین تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان گلستان در ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این اردو که به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ فیلیپین بر پا می‌شود ۱۴ ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن تمرینات خود را زیر نظر پریموژ استرانکار به عنوان سرمربی، حسن صدوقی به عنوان مربی و محمد کمیجانی به عنوان سرپرست دنبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: فراز شکری و حسین زنجانیان از تهران، فرزاد خدایاری و محمدحسین اسکندری از فارس، حسن سیف اللهی، محمد پورشریف، پرویز مردانی، علی ظهراب زاده و شاهین همای اقدم از آذربایجان شرقی، ناصر شهبازی و سجاد طاهری از مرکزی، امین نجفی از کرمان، حسین رفیعی از اصفهان و طاها قیلی از قزوین در بخش مردان و فرانک پرتوآذر از فارس و مونا فرح بخشیان از تهران در بخش زنان به این اردو دعوت شده‌اند.

حضور دو دوچرخه سوار و یک مربی گلستانی در اردوی تیم ملی

رئیس هیئت دوچرخه سواری گلستان به حضور دو دوچرخه سوار و یک مربی گلستانی در اردوی تیم ملی اشاره و اظهار کرد: با توجه به میزبانی گلستان از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، محمدتقی محمدی نیا و دانیال مصدق به عنوان دوچرخه سوار و علیرضا ایری به عنوان مربی از استان گلستان در این اردو حضور خواهند داشت.

زنگی تصریح کرد: متاسفانه ورزشکاران گلستانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در دو رشته کراس کانتری و دانهیل مقام نیاوردند تا از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی یادآور شد: شرایط اقلیمی و محیطی ارتفاعات درازنو در شهرستان کردکوی، شباهت زیادی به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین دارد و فدرایسون برای دومین بار تضمیم گرفت اردوی تیم ملی را در ارتفاعات درازنو کردکوی برگزار کند.

پاسخی بگذارید