تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 140386



 رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود که با تصمیم فدراسیون کشتی، تماشای این پیکارها برای علاقمندان رایگان خواهد بود.

این مسابقات در صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با حضور تمامی مدعیان و برای انتخاب کشتی‌گیران برتر برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی برگزارمی شود که مدعیان مجاز به شرکت در این رقابتها بر اساس مفاد «فرآیند انتخاب تیم‌های ملی کشتی کشور در سال فنی ۹۷-۹۶ » معرفی شده اند.

همچنین نحوه قرعه کشی و جدول مسابقات مطابق ضوابط جاری اتحادیه جهانی کشتی است. با این تفاوت که پس از تعیین نفرات سوم و پنجم مشترک، رقابتی میان نفرات سوم مشترک(تعیین نفر سوم و چهارم) و پنجم مشترک (تعیین نفر پنجم و ششم)انجام می‌شود.

طبق برنامه فدراسیون کشتی، پس از برگزاری مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، نفرات برتر و واجد شرایط طبق نظر شورای فنی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

بدین ترتیب اردونشینان تیم های ملی کشتی با حضور در تمرینات جدی در خانه کشتی تهران خود را مهیا خواهند کرد تا در روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و سپس طی روزهای ۲۸ مهر تا ۴ آبان در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست مجارستان شرکت کنند.

پاسخی بگذارید