گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 140388




مرحله دوم رقابت‌های فوتبال دسته اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک در حالی در رفسنجان به پایان رسید که تیم صبای قم توانست یکی از ۲ سهمیه صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

تیم جوانان صبای قم در این مرحله پس از این که در بازی اول توانست ۳ بر ۲ پدیده سپاهان اصفهان را شکست دهد در دومین بازی در یک بازی پرگل و جذاب ۶ بر ۳ مقابل استقلال اهواز به پیروزی رسید و ۶ امتیازی شد و همین پیروزی برای صعود کافی بود.

در سومین بازی و در شرایطی که صعود صبا با همان ۲ پیروزی در بازی‌های اول و دوم، نهایی و مسجل شده بود صبا با بازیکنان ذخیره خود برابر مس رفسنجان قرار گرفت و ۲ بر یک شکست خورد و با ۶ امتیاز به کار خود در رفسنجان خاتمه داد.

بدین ترتیب تیم جوانان صبای قم از مرحله دوم مسابقات جوانان کشور نیز به سلامت عبور کرد و اکنون برای صعود به لیگ برتر جوانان یک مرحله و ۳ مسابقه فاصله دارد و باید به صورت متمرکز و تک بازی به دیدار حریفان خود برود.

در مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور ۴ تیم حضور خواهند داشت که از بین این ۴ تیم، ۲ تیم به لیگ برتر جوانان صعود می‌کنند. صبا در سال ۹۶ درست در همین مرحله از رسیدن به لیگ برتر باز مانده بود و اکنون فرصت جبران را پیش روی خود می‌بیند.

کاروان تیم فوتبال جوانان صبای قم امروز شنبه وارد قم شد و تمرینات خود را زیر نظر داوود عاصم آبادی و محمد علیخانی برای حضور در مرحله نهایی از روز یکشنبه آغاز می‌کند.

پاسخی بگذارید