تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 141882




نتایج در هفته سی و دوم لیگ دسته اول به گونه‌ای رقم خورد که نفت مسجد سلیمان علیرغم توقف خانگی مقابل نساجی، به یک قدمی لیگ برتر رسید. فکری و شاگردانش برای رسیدن به لیگ برتر تنها یک امتیاز از دو بازی پیش رو می‌خواهند. این به شرطی است که رقبای آنها در پایین جدول هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

شکست خانگی فجر سپاسی مقابل مس کرمان تنها به سود تیم خونه به خونه نشد. بلکه این شکست باعث شد تا فاصله امتیازی نفت مسجد سلیمان با تیم سوم جدول (فجر سپاسی) به ۴ امتیاز برسد. مسجد سلیمانی ها ۶۴ امتیازی هستند و تیم های سوم و چهارم جدول جدول که فجر سپاسی و نساجی باشند ۵۸ امتیازی هستند.

هر کدام از این دو تیم در بهترین حالت می توانند با پیروزی در ۲ بازی باقی مانده ۶ امتیاز گرفته و امتیاز شان با امتیاز فعلی نفت مساوی شود. نفتی ها کافی است تا یک امتیاز از ۶ امتیاز پیش رو بگیرند تا این تیم ها عملا امکان رسیدن به امتیاز آن تیم را از دست داده و نفت مسجد سلیمان عملا لیگ برتری شود.

نفت مسجد سلیمان با انجام ۳۲ بازی، ۱۸ پیروزی، ۱۰ مساوی، ۴ شکست، ۴۴ گل زده و ۲۲ گل خورده موفق به کسب ۶۴ امتیاز شده تا به این ترتیب در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد.

پاسخی بگذارید