تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144010





سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای دهمین مرحله از طرح رعد گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ما دهمین مرحله طرح رعد را اجرا کردیم که طی آن  ۳۳۱ مخفی گاه سارقان و مالخران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بررسی ها ۵۹۴ سارق و مالخر که در قالب ۷۰ باند فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی یکی دیگر از دستاوردهای اولین مرحله طرح رعد در سال ۹۷ را دستگیری ۲۷۷ خرده فروش  مواد مخدر خواند و گفت: همچنین ۸ باند سرقت از منازل، ۵ باند سرقت خودرو، ۴۰ باند سرقت از مغازه، ۲۰ باند سرقت از وسایل خودرو و ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

وی افزود: در این طرح ۲۰۷ موتورسیکلت از سارقان کشف و ضبط شد. ضمن اینکه ما ۷ باند توزیع مشروبات الکی را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به کشف ۲۳۷۱ قلم اموال مسروقه به قیمت سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت:۳۵۱ دستگاه تلفن همراه، ۴۶۳ ضبط خودرو، ۱۹۸ باند خودرو، ۱۰۱ باتری و ۱۰۰ حلقه لاستیک خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: بیشتر دستگیرشدگان سابقه دار بودند ضمن اینکه در میان دستگیرشدگان تعدادی خانم نیز حضور داشتند که عمدتا نقش مستقیم در جرایم نداشتند و با مجرمان همکاری می کردند.

سردار رحیمی در بخش دیگر صحبت های خود به کشف ۱۱ هزار و ۵۰۰ حلقه سی دی فیلم های مستهجن و غیرمجاز اشاره کرد و گفت: در طی اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته  ۷ عدد سلاح جنگی، ۳ عدد سلاح شکاری و ۵۸ سلاح سرد کشف شد.

پاسخی بگذارید