تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144021





محسن بیرانوند در گفت‌وگو با رسانه ها، درباره آخرین وضعیت پرونده شکنجه سه کودک ماهشهری توسط پدر و نامادری آنها اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه موضوع شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی سه کودک ۱۲ ساله، ۹ ساله و حدود ۶ ساله ماهشهری توسط والدین آنان رسانه‌ای شد.

وی ادامه داد: دو فرزند بزرگتر حاصل ازدواج اول پدر این کودکان است که به طلاق انجامید و همچنین فرزند سوم حاصل ازدواج دوم پدر است که همسر دوم این مرد، فوت کرده است. این کودکان توسط پدر و نامادری خود در خانه حبس و شکنجه می‌شدند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به دستگیری پدر این کودکان آزاردیده افزود: نامادری این کودکان نیز دستگیر شد که هم‌اکنون با قید قرار آزاد است. پدر این کودکان به شکنجه فرزندان خود اعتراف کرده و آن را به گردن گرفته است. هنوز بررسی نشده که این فرد معتاد است یا نه اما قطعا فردی که کودکان و به ویژه فرزندان خود را شکنجه می‌دهد، مریض است و آدم سالمی نیست و بیماری این چنین افرادی کاملا محرز است.

بیرانوند تصریح کرد: با حکم دادستانی این کودکان هم‌اکنون در منزل عموی خود سکونت دارند و عموی کودکان آزاردیده فعلا سرپرستی آنها را بر عهده دارد. بنده نیز حمایت مالی دائمی یکی از کودکان را بر عهده گرفته‌ام و شخص خوزستان نیز حمایت مالی دو تن از این کودکان را عهده‌دار شده است.

وی بیان کرد: بعد از ظهر امروز، هیاتی از استانداری خوزستان متشکل از مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و همسر آقای استاندار از این کودکان آسیب‌دیده عیادت می‌کنند.

پاسخی بگذارید