گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144075





تمرینات تیم بسکتبال خلیج فارس قم برای حضور در فصل جدید لیگ بسکتبال کشور زیر نظر عباس مرشدی چهره شناخته شده و کاپیتان اسبق تیم ملی آغاز شده است و این تیم در مراحل آغازین آماده سازی قرار دارد.

تیم خلیج فارس، نماینده قم در لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور است اما هدف این تیم در سال ۹۷ بر پایه حضور در لیگ دسته اول کشور بنیان گذاری شده است و این به معنای مشکلات بیشتر برای خلیج فارس بر سر تأمین هزینه‌های حضور در این مسابقات است.

خلیج فارس سال گذشته به سختی در لیگ دسته دوم کشور شرکت کرد و حامی مالی مشخصی نداشت به طوری که هزینه‌های حضور این تیم قمی در لیگ دسته دوم از چند منبع نه چندان قوی و به صورت خرد تهیه شد.

در این شرایط حسین جنابان مدیر تیم بسکتبال خلیج فارس تاکید کرده خلیج فارس تلاش می‌کند با جذب منابع مالی که مهم‌ترین شرط برای حضور در لیگ دسته اول کشور است امسال در این سطح رقابت کند و به میادین بزرگتری گام بگذارد.

خلیج فارس سال گذشته در عین شایستگی نتوانست از گروه خود در لیگ دسته دوم صعود کند اما حضور این تیم در دسته اول برای خلیج فارس هم هزینه‌های بیشتری پدید می‌آورد و هم نیاز ملموس‌تری برای جذب بازیکنان توانمند و دارای ظرفیت رقابت در لیگ یک کشور ایجاد می‌کند.

در این شرایط هنوز مشخص نیست برنامه تیم خلیج فارس برای تامین هزینه‌هایی که از آن راه گریزی نیست چه خواهد بود اما به طور قطع و یقین، خلیج فارس نمی‌تواند روی دریافت اعتبار قابل توجهی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم حساب باز کند و کمک‌های دولتی به این تیم محدود خواهد بود.

پاسخی بگذارید