تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144264


​به مناسبت هفته ملی
خدمات سلامت محور شهرداری وزیر را به "کوره بغدادی" برد/ کوره پزخانه های شهرری 2 هزار سکنه دارد!
ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 که از 5 تا 7 اردیبهشت به ساکنان محدوده کوره پزخانه های روستای محمودآباد شهرری خدمات رسانی می کند، در دومین روز خدمت، میزبان وزیربهداشت و درمان، سرپرست شهرداری تهران، اعضاء شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 20 بود.

به گزارش شاخه سبز به نقل از  منطقه 20 سید احمد صفوی در حاشیه این بازدید به ویژه برنامه های هفته ملی سلامت در این منطقه اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته و به منظور خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار یکی از ایستگاه های سلامت مدیریت شهری منطقه 20 در محدوده کوره پزخانه های روستای محمود آباد مستقر شده است و از 5 تا 7 اردیبهشت به ساکنان این محدوده خدمات پزشکی رایگان ارائه می کنند.

صفوی با اشاره به اینکه خدمات رسانی پزشکی و مشاوره ای در این محدوده حاشیه ای، برای سومین بار در دو سال گذشته است، افزود:  24 تیم پزشکی با همکاری سازمان های مرتبط در محل کوره بغدادی مستقر هستند و خدماتی همچون دندانپزشکی، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، خدمات آزمایشگاهی، مشاوره ای و غرباگری سلامت به ساکنان همجوار این محدوده ارائه می شود.

وی حضور وزیربهداشت و سرپرست شهرداری تهران در این محدوده را اقدام مثبت و موثری در حل مشکلات این گونه مناطق حاشیه ای دانست و گفت: خدمات پزشکی ارائه شده به ساکنان کوره پزخانه ها محدود است ولی مهمتر از خدمات پزشکی ارائه شده، جنبه اجتماعی و دیده شدن جمعیت های حاشیه نشین از سوی مسئولین، خیرین و سازمان های مردم نهاد مد نظر قرار دارد.

صفوی با اشاره به اینکه محدوده کوره پزخانه های حاشیه شهرری، 2 هزار سکنه دارد، افزود: ارائه خدمات پزشکی ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 با همکاری و مشارکت پزشکان خیر و سازمان های مردم نهاد و هدف انسان دوستانه و کمک به افراد نیازمند در روستای محمودآباد مستقر شده است.

شهردار منطقه 20 برپایی ایستگاه های سلامت در نقاط پرتردد همچون ایستگاه های مترو جوانمرد قصاب و شهرری، فروشگاه شهروند، بوستان ها و میادین مهم و اجرای ویژه برنامه های آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت نیز اشاره کرد.

این بازدید با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران، زینت نصیری سرپرست اداره کل سلامت شهرداری تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، حسن خلیل آبادی و ناهید خداکرمی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 20 از نحوه خدمات رسانی پزشکی ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 مستقر در روستای محمودآباد انجام شد.
 

پاسخی بگذارید