گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144712





حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز شنبه در نشست ائمه جمعه استان کردستان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سنندج گفت:  جلسات متعددی در این سه روز با فرهیختگان، روحانیون، نخبگان و مسئولان استان داشتیم که مطالبات زیادی را هم در آنها مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه سنگربانان حوزه ترویج دین مروجین، مبلغان و ائمه جمعه وجماعت هستند، عنوان کرد: روحانیون در خط مقدم جبهه فرهنگی در جهان اسلام قرار دارند.

وی اظهارداشت: این پیروزی هایی که نصیب ما شده نشات گرفته از  چهار محور است که اگر همواره مراعات شود موفقیت روز افزون و وحدت میان اهل تسنن وتشیع را شاهد خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف ایران و عربستان اشاره کرد و گفت:  قرار ایران بر وحدت محبت و انسجام است آیا هم پیاله شدن شخصیت های سعودی با صهیونیستی مصداق عمل نکردن به آیه قران‌است.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: زیدی یا سنی باشد برای ما فرقی ندارد ولی آیا مسلمانان یمن امت پیامبر نیستند که مورد ظلم و تجاوز قرار می گیرند.

وی بیان کرد: دشمنان ما از ساده لوحی بلاد اسلامی برای ایجاد اختلاف استفاده می کنند و ما رسالت داریم همواره مردم را به مودت و وحدت دعوت کنیم.

وی بیان کرد: عمدی در کشور نیست که جاده های کردستان پرخطر باشد، چراکه جاده های منتهی به تهران پرتصادف ترین محورها در سطح کشور هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود شبانه روز تلاش می کنند ما نیز برای مقابله با برنامه های دشمن شبانه روز در تلاش باشیم.

حجت الاسلام آزادیخواه عنوان کرد:  سال گذشته سفر حج تمتع بار دیگر علی رغم مخالفت بسیاری از مسئولان کشور به دستور مقام معظم رهبری بازگشایی و راه اندازی شد.

وی بیان کرد:  به زودی موانع کشور یمن هم حل می شود، و حج عمره مفرده که جزو سیاست های دولت و تاکیدات رهبری است بار دیگر برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کردستان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، اضافه کرد: کم و کاستی ها و مطالبات مردم را بیان کنیم ولی از بیان آنچه انجام شده و به آن دست پیدا کردیم غافل نشویم.

پاسخی بگذارید