تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144732





به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، برنامه دهمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع آشنایی با آلودگی های زیست محیطی مختل کننده سیستم هورمونی و رسالت ما، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست به اجرا در می آید.

سرپرست دفتر آموزش محیط‌زیست با اشاره به پرداختن دهمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع «آشنایی با آلودگی های زیست محیطی مختل کننده سیستم هورمونی» گفت: در این برنامه آموزشی که با همکاری پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می شود؛ اسکندر امیدی نیا، مبحث آلودگی های زیست محیطی مختل کننده سیستم هورمونی و رسالت ما در این خصوص را تشریح می کند.

موسوی گفت: بحران های ناشی از انواع آلودگی ها هر روز ابعاد تازه تری پیدا می کنند و بیماری های زیادی در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با این آلودگی ها شناسایی شده است.

وی راه برون رفت از معضلات بزرگ محیط زیستی را آموزش عمومی و آگاهی مردم و مسوولین نسبت به پیامدها و عواقب خطرناک انتشار آلودگی های محیط زیستی دانست و افزود : رسالت خطیری در این‌باره برعهده سازمان‌های مسوول قرار دارد و دفتر آموزش محیط ‌زیست می کوشد تا به وظیفه خود درخصوص آگاهی رسانی و روشنگری جامعه عمل کند.

پاسخی بگذارید