گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144778





سردار کاظم مجتبایی در نشست خبری که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه برقراری امنیت اولویت نیروی انتظامی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان است، گفت: برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم چهار هزار پلیس تأمین امنیت را بر عهده دارند.

وی در ادامه به ایجاد قرارگاه قائم در مسجد مقدس جمکران اشاره و اظهار داشت: ۱۰ پایگاه انتظامی و ترافیکی هم در محل‌های مشخص شده مسیر و اطراف مسجد جمکران ایجاد می‌شود تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان قم اولویت دیگر نیروی انتظامی را دسترسی آسان به مسیرهای منتهی به مسجد جمکران عنوان کرد و افزود: در این راستا امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسیرهای دسترسی کوتاهتر شده‌ است.

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران

وی همچنین به افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران هم اشاره کرد و گفت: برای هر پارکینگ کارت با رنگ مشخص انتخاب شده و برای هر پارکینگ بالن رنگی تعیین شده تا مردم به راحتی بتوانند پارکینگ‌ها را به سرعت و به راحتی پیدا کنند.

سردار مجتبایی ادامه داد: دو بالگرد هم پشتیبانی از اجرای امور را بر عهده دارند و طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته هر سال امنیت، آسایش و دسترسی مردم به مسجد جمکران بهتر شده است و امسال هم تلاش داریم با استفاده از تجارب سال‌های گذشته مراسم را به بهترین نحو برگزار کنیم.

پاسخی بگذارید