تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144858
متهمان

این حادثه نیمه شب پنجشنبه در خانه‌ای واقع در یکی از محلات زاهدان رخ داد. با اعلام موضوع به پلیس مأموران راهی محل حادثه شدند و دریافتند زوج جوان در خواب هدف اسید پاشی قرار گرفته‌اند.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در این حادثه که حوالی ساعت سه بامداد رخ داده فردی وارد خانه این زوج که تازه ازدواج کرده بودند شده و مرد جوان را هدف اصلی اسیدپاشی قرار داده البته چند لکه اسید نیز روی پاهای زن ریخته شده بود.

صفرزاده با بیان اینکه مرد جوان بر اثر شدت سوختگی صورت و بدن جمعه شب در بیمارستان جان باخت گفت: پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد فرد اسیدپاش قبلاً خواستگار زن مقتول بوده است و قبل از ازدواج نیز زن جوان را تهدید به انجام چنین کاری کرده است.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زن جوان پس از ازدواج نیز با فرد اسیدپاش در ارتباط بوده است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد زن جوان در این حادثه با فرد اسیدپاش همکاری داشته و ورود این فرد در نیمه شب به خانه این زوج جوان با هماهنگی زن مقتول انجام شده است.

بدین ترتیب فرد اسیدپاش شناسایی و دستگیر شد و پس از اطمینان از همدستی تازه عروس با متهم دستور دستگیری این زن جوان نیز صادر شد و هم‌اکنون هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: روزنامه ایران

پاسخی بگذارید