تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 150658

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اصناف با درک متقابل از نظام ، هوای مردم را بیشتر داشته باشند.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - دکتر هدایت الله جمالی پور در ضیافت افطاری اتاق اصناف شهرری بیان داشت : آنچه که ما را به سر منزل مقصود می رساند وحدت ، انسجام و درک متقابل با مردم و حاکمیت است .صنوف مختلف باید هوای مردم را بیشتر داشته باشند .

جمالی پور گفت : در انتخابات صنوف مختلف افراد جدیدی با دید تغییر به مجموعه اصناف پیوستند و همین عامل باعث تسریع در عملکرد جدید خواهد شد .

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت : مدیران و مجموعه های زیر نظر اتاق اصناف توجه کنند در این شرایط بی سر و سامان اقتصاد در کشور گاها گزارشاتی حاکی از افزایش بی رویه قیمت ها از صنوف مختلف بدست ما می رسد . 


وی تاکید داشت : باید مدیریتی شود تا تمام اهداف صنوف در راستای اتاق اصناف ری برنامه ریزی شود نباید گزارش بدهند مدیران ۵ نفر از افراد خانواده را مشغول بکار نموده اند. این امر نادرستی است و باید اصلاح شود در ساماندهی اتاق و مردمی کردن آن باید طوری عمل کنید که رضایت همه جلب شود .

معاون استانداری تهران خاطر نشان کرد :مدیران صنوف باید طوری عمل کنند که با درک شرایط سخت حاکم بر کشور، اعتماد مردم نسبت به نظام و جامعه افزایش بیابد چون این نوع تخلفات به مجموعه و جامعه آسیب جدی می رساند .
با تعامل ، همکاری و درک صنوف با دولت و مردم می توانیم بر مشکلات پیش رو کشور غلبه کنیم چون این شرایط پایدار نخواهد بود و افق های روشنی پیش روی داریم.

جمالی پور در پایان افزود: از اتاق اصناف انتظارمی رود تا دغدغه هایی که به مجموعه فرمانداری منتقل می شود بیشتر توجه کنند و در پی اصلاح روند کار باشند در غیر اینصورت برای جلوگیری از ناهنجاری قطعا با واحد متخلف اجرایی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام 

پاسخی بگذارید