تاریخ : 1397/04/20 08:55
شناسه : 162395

✅ علی آقازاده استاندار مرکزی بدون هیچ آگاهی  ساعات کاری کارکنان را تغییر داد

مهدی غلامی_چندی پیش با اطلاعیه ای توسط علی آقازاده استاندارمرکزی ساعت کاری کارکنان از۶:۳۰تا۱۳:۳۰اعلام شدکه این امر بدون هیچ آگاهی از سوی وی صورت گرفت چراکه این مهم با کدام برنامه ریزی وهماهنگی بازندگی کارکنان دولت ومردم انجام شده است ودرچند روز گذشته بیشترکارکنان صبحها به روال پیشین خودحضوریافتند و درساعت ۱۳نیز تعطیل شدند.
دراینکه بایدهمه مردم،سازمانهاو اداره ها ومشاغل درتمام ایام سال صرفه جویی کنند،شکی نیست اما دراین زمینه  دربخش آموزش وتوصیه درست مصرف کردن ولامپ اضافی هم خاموش میبایست ازرسانه ها کمک گرفت و دستگاه ها نیز دراین مهم هزینه نمایند.
البته دربخش هزینه ها نباید مانند روابط عمومی استانداری مرکزی که بودجه ها و هزینه کردهای آن اصلا مشخص نیست و خود علی آقازاده هم میلی به شفاف سازی ندارد،عمل کرد.
اما یکی ازساده ترین روشهای صحیح،پرداخت یارانه و ارزان کردن لامپهای کم مصرف ازسوی دولت است وهمچنین شیرآلات کنترلی وحساس به دست که به چشمی معروف هستند،باید به ارزان ترین نرخ دراختیارمردم قراربگیرندتا آنها بتوانند با انجام این امر ازمصرف بیهوده آب حتی درهنگام یک مسواک زدن جلوگیری به عمل بیاورند.
مسئله حائزاهمیت دیگر قطعیهای آب وبرق است و دراین راستا چه کسی میتواندمدعی شود که این گرفتاری ها مربوط به مصرف خانگی است؟ چراکه ۹۲درصد آبها دربخش کشاورزی مصرف و تنها ۸درصدآنها برای مصارف خانگی و...میباشند و دیگراینکه باتوجه به میزان تبخیر آب درکشور ما که دو تاسه برابرحدجهانی است دیگر استفاده ازسد کارایی نداردو از همه بدتر سدها دراستان مرکزی دربدترین مکانها ساخته شده اند.

پاسخی بگذارید