تاریخ : 1397/04/28 15:56
شناسه : 164732
مهدی غلامی_ شهرداری اراک درگذشته بسیار فعال در حوزه ورزش بوده است به گونه ای که در شورای چهارم این مهم به بالاترین سطح خود رسید و شهرداری در رشته های مختلف ولیگهای معتبر در کشور صاحب امتیاز بود.
اما به یکباره با مصوبه ای از طرف وزارت کشور باشگاه داری شهرداریها و ورود آنها به ورزش حرفه ای ممنوع اعلام شد و این امر تقریبا همزمان با ورود اعضای شورای شهر پنجم صورت گرفت.
این مصوبه آب سردی بود که بر پیکره مجموعه شهر اراک وعلاقه مندان به ورزش ریخته شد و به دنبال آن شورا از این مصوبه تبعیت کرد که البته در این میان بعضی از افراد وعده هایی مبنی بر ادامه باشگاه داری شهرداری اراک را سر می دادند که تاحدودی امیدها را زنده نگه می داشت.
اما هرچه زمان سپری شد به نوبت امتیازهای لیگهایی کشوری از دست رفتند و امیدهای ورزشکاران کمرنگ تر شدند تا اینکه شهرداری ساوه توانست مانند برخی از شهرداریهای کشور،باشگاه داری کند و ورزش حرفه ای را ادامه دهد و همگان با این رخداد براین باورشدند که مطمئنا شورای پنجم شهر  اراک نیز میتواند همانند همتای ساوه ای خود بحث باشگاه داری را ادامه دهد ولی هنوزهم خبری نشده است.
کمیسیون فرهنگی،اجتماعی وورزشی شورای شهر اراک نیز در این خصوص اعلام کرده است که به دنبال راهکاری برای این مهم است تا مانند شهرداری ساوه به مقوله باشگاه داری ورود پیدا کند و در این راستا جلساتی رانیز برگزار نموده ولی باز تابه حال گزارش دقیقی در این راستا ارائه نشده است.

پاسخی بگذارید