تاریخ : 1397/07/19 13:26
شناسه : 183811

 

 کارگردان نمایش نامه عاشورائیان پاکدشت گفت: این گروه نمایشی با هنرنمایی بی نظیر 3 سال است که در میدان امام حسین(ع) تهران برنامه اجرا می کند و امسال  در چهارمین سال اجرا، این برنامه را در فرهنگسرای خاوران شاهد خواهیم بود. 

  حسین عباسی نویسنده و کارگردان نمایش آئینی عاشورائیان شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم عصر روز عاشورا در گفتگو با خبرنگار روزنامه شاخه سبز، اظهار کرد: گروه نمایش عاشورائیان به همت مسجد حضرت مهدی(عج) شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت 18 سال است که به فعالیت می پردازد و با کلام هنر زیبایی های کربلا و عشق و دلدادگی را میهمان مردم عزیز بویژه نسل جوان می کند. 

.  وی افزود: این گروه نمایشی با هنرنمایی بی نظیر 3 سال است که در میدان امام حسین(ع) تهران برنامه اجرا می کند و امسال  در چهارمین سال اجرا، این برنامه را در فرهنگسرای خاوران شاهد خواهیم بود.

عباسی گفت: موضوع نمایش هرسال با سال گذشته متفاوت است؛ سال گذشته داستان شهادت یار صدیق امام حسین(ع)، حبیب بن مظاهر، را داشته ایم و امسال شهادت 3 برادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را اجرا کرده ایم، در ادامه نگاهی کوتاه به زندگی حضرت عباس(ع) داشته ایم زیرا برخی نمی دانستند که حضرت ابوالفضل العباس(ع) ازدواج کرده و پسر داشته است.

نویسنده نمایش نامه عاشورائیان افزود: در این نمایش 150 بازیگر نقش آفرینی می کنند؛ در صحنه دوقسمت خیمه های امام حسین(ع) و در طرف دیگر نخلستان و رود فرات را داریم که لشگر عمربن سعد در آنجا صف آرایی کرده اند؛ سال گذشته جلوه های ویژه بریده شدن دست و سر را داشته ایم که امسال به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم آنرا در نمایش نامه اجرایی کنیم.

پاسخی بگذارید