تاریخ : 1397/07/19 13:39
شناسه : 183813

 معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت:شیعه اباعبدالله الحسین (ع) از تهدیدات هراسی ندارد و عشق به حسین(ع) در وجودشان تبلور بیشتری پیدا می کند و هیچگاه از میدان مقاومت خارج نمی شود.

به گزارش خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - آیت الله محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در مراسم آئینی عاشورائیان که به همت مسجد المهدی(عج) شهر فرون آباد برگزار شد، اظهار کرد: درود خدا و فرشتگان و پیامبران بر شما ماتم داران اباعبدالله الحسین(ع)، شمای که در این هوای گرم و زیر آفتاب داغ در این اجتماع باشکوه شرکت کردید.

وی بیان کرد: امیدوارم خداوند شما آقایان با حضرت سجاد(ع) و شما بانوان را با حضرت زینب(س) محشور کند؛ پیامبر مکرم اسلام(ص) می فرمایند، خداوند بر کسانی که بر امام حسین (ع)گریه می کنند صلوات می فرستد.

  قمی گفت: محبت حسین و عشق به حسین این مجالس را پر برکت تر از قبل می گرداند، درود خدا بر شما که دل حضرت زهرا و امام زمان(عج) را با حضورتان شاد می کنید. 

برخی شایعه می کردند که به خاطر مشکلاتی که مردم امروز  با آن مواجه هستند به مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) نمی آیند، فکر می کردند که هیئات ها خلوت می شود اما بیایند و ببینند که چگونه این مراسمات امسال باشکوهتر از گذشته برگزار شده است.  در کشورهایی که دشمنان می خواستند با مردم برخورد بکند با حضور پرشورتر برگزار می شود. 

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری  بیان کرد: ببینید در کشورهای دیگر چون بحرین مساجد و علامت های حسینی را از بین می برند اما مردم گسترده تر از قبل به میدان می آیند،این جمعیت نشان دهنده این است که  تهدید بر شیعیان امام حسین(ع) تاثیر ندارد و همت شان را محکم تر از قبل می کند.

وی افزود: آقای ترامپ ببین کسی که شیعه حسین است از تهدیدات هراسی ندارد و عشق به حسین(ع) در وجودشان تبلور بیشتری پیدا می کند و هیچگاه از میدان مقاومت خارج نمی شود.

  قمی بیان کرد: از زبان هنر برای معرفی بزرگترین هنرمند جهان  یعنی اباعبدالله الحسین(ع) استفاده کنیم، ببینید امروز چه کسی بیشتر از حسین(ع) توانسته با قلب مردم ارتباط بگیرد و این ارتباط بعد از سالها این چنین دل جهانیان را دربر بگیرد و از آن کاسته نشود.

امروز بهره گیری از زبان هنر می تواند گفتمان مقاومت و ابوالفضل(ع) و زینب(س)  را برای معرفی حادثه عاشورا برای جهانیان بهتر از قبل بیان کند.  معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: امروز جهان برای فهمیدن گفتمان اباعبدالحسین(ع) تشنه است و همه باید خود را برای بیان این مهم در سراسر کشور و جهان آماده کنیم.

  وی در ادامه ضمن تقدیر از گروه آئینی عاشورائیان مسجد المهدی(عج) شهر فرون آباد افزود: گفتمان مقاومت بصیرت و ولایت در حادثه عاشورا موج می زند و شما باید خود را برای بیان این فرهنگ در استان، کشور و حتی خارج از کشور آماده کنید.


پاسخی بگذارید