تاریخ : 1397/07/19 13:36
شناسه : 183911

  رئیس آموزش و پرورش پاکدشت گفت: آموزش و پرورش  مامن فکر و اندیشه  است، نهاد فکر و دانش هر فرد در جمع همکلاسی هایش رشد خود را آغاز می کند. 

  محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ، در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهارکرد:  در آستانه 8 سال دفاع پرغرور هشت سال دفاع مقدس گرامی میداریم یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم شهید که در زمانی که دفاع از مرز و بوم را اولویت بر تعلیم علم و دانش دانستند سنگر رشادت را انتخاب کردند و به دیار شهادت حرکت کردند. 

 وی افزود: جنگ در قبایل عرب امری معمولی بود اما در 4 ماه از سال جنگ حرام بود و در این 4 ماه با اهتزاز پرچم سرخ بر پادر رئیس قبیله اعلام جنگ را می نمودند؛ سالهاست بعد از محرم سال 61 هجری پرچم سرخ بر کالبد وجودی نهضت امام حسین(ع) در اهتزاز است و این وظیفه شیعه را سنگین تر از گذشته می کند.

سیلسپور بیان کرد: جنگ تحمیل شده هشت سال دفاع مقدس نیز برگرفته از نهضت عاشورایی بوده است و با حضور معلمین و دانش آموزان در میادین جنگ نشان دادیم که این دفاع همگانی است و همه باید از هرجنسی چه جنس فکر و دانش و... از کشورشان دفاع کنند.  

رئیس آموزش و پرورش پاکدشت افزود: آموزش و پرورش  مامن فکر و اندیشه  است، نهاد فکر و دانش هر فرد در جمع همکلاسی هایش رشد خود را آغاز می کند و با این رشد حرکت به سوی آرمانها آغاز می شود، باید به مدرسه برای شل گیری این رشد توجه بیشتری شود.

 وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه دانش پاکدشت اشاره کرد و گفت: در تابستان بیشترین نمود ساخت و ساز مدرسه در استان تهران را در پاکدشت داشته ایم، افتتاح 54 کلاس در قالب 3 مدرسه شهید محسنی در خاتون آباد، هنرستان مرحوم نجفی در حصارامیر و پروژه مسکن مهر که به همت مسئولان شهرستان و خیرین این شهرستان صورت گرفته را در این هفته خواهیم داشت.

وی بیان کرد: با کمک نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی احداث 4 مدرسه را به همت بنیادبرکت در تابستان شاهد بودیم که ایشان قول ساخت 4 مدرسه دیگر را در سال آینده را نیز گرفته اند.

پاسخی بگذارید