تاریخ : 1397/07/19 13:43
شناسه : 183912

 نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز اهمیت حضور مقتدرانه ایران در خط مقاومت و مبارزه استکبار دوباره اثبات شد و برای همه این حقیقت آشکار گردید که سربازان ولایت در پنجه افکنی با تروریست‌ ها، صراط مستقیم جهاد را قاطعانه و با صلابت پیموده ‌اند و نفس ‌های ضدانقلاب و تکفیری ‌ها را به شماره انداخته ‌اند.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار روزنامه شاخه سبز، ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز به ملت شریف ایران و خانواده های شهدای امروز اظهار کرد: تروریست‌ هایی که با حقد و کینه کوردلانه، آتش گلوله بر مردم گشودند، دست در دست شیطان بزرگ و ایادی مرتجع آنها و با مدیریت آشکار بدخواهان نظام اسلامی وارد این بازی کثیف شدند تا به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت بی ‌بدیل ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند، اما این آرزو را برای همیشه به گور خواهند برد.


 وی گفت: امروز اهمیت حضور مقتدرانه ایران در خط مقاومت و مبارزه استکبار دوباره اثبات شد و برای همه این حقیقت آشکار گردید که سربازان ولایت در پنجه افکنی با تروریست‌ ها، صراط مستقیم جهاد را قاطعانه و با صلابت پیموده ‌اند و نفس ‌های ضدانقلاب و تکفیری ‌ها را به شماره انداخته ‌اند.

 قمی افزود: حامیان تروریست ها و عاملان آن بدانند ملت بزرگ ایران همیشه بیدار هستند و در مسیر عزت خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد و در برابر قدرت های شرارت و استکبار تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و پیوسته بر آرمان های خود پافشاری می کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی مظلومیتش برجهان آشکار است و بارها تکفیری ها با ریختن خون مردم بی گناه ذات خونخواری خود را نشان داده است. وی تصریح کرد: چرا در حادثه تروریستی امروز کشورهای به اصطلاح صلح طلب خاموش هستند و این حادثه دلخراش اهواز را محکوم نمی کنند، حادثه ی که در آن شهید کودک نیز دیده می شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان بدانند ملت ایران، همیشه بیدار و شهادت طلب هستند و بزودی ایران اسلامی از کوردلان تکفیری انتقام سختی خواهد گرفت.



پاسخی بگذارید