اخبار برگزيده:
هنرمندی که هنر را وسیله خیررسانی به دیگران کرده است
در گفتگو با شاخه سبز مطرح شد :

زهره نعلبندی سید امیر حسین آل یاسین فیلمساز، عکاس، خبرنگار و بازیگری است که هنر را وسیله انجام ‏کارهای خیر کرده و به زعم خود در تلاش است با تخصص‌ خود در رشته‌های مختلف هنری، ‏درآمدی را برای دستگیری از مستمندان به دست آورد.‏ او معتقد است اثر..

عملیات موفق وعده صادق مرهون ژرف نگری امام خمینی(ره)‏

فاطمه مداح نظری- ژرف‌نگری امام خمینی (ره) در مبارزه با صهیونیسم به حدی بود که ایشان در پیام‌ها ‏و سخنان مختلف ملت‌های مسلمان را مکلف کردند که باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار ‏و تنفر خویش را از سازشکاری و مصالحه رهبران ننگین و خود فروخته..

روایت آخرین فرمان حاج احمد متوسلیان به «رضا قمی»‏
حماسه ای از شهیدان سلطانی در عملیات فتح المبین

ابوالفضل بمانیسردار متوسلیان در صحنه ای از عملیات فتح المبین به شهید ‏محمدرضا سلطانی معروف به رضا قمی می گوید سریع مهمات به ‏رزمندگان برساند، در همین حال محمدرضا به همراه برادرش غلامرضا ‏در آتش شلیک توپ 106 دشمن به شهادت می رسند.‏شهیدان محمدرضا و غل..

دفاع مشروع

زهره مهرنوروزی-در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ دولت غاصب و جعلی ‏اسرائیل با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه قطعنامه ‏صادره از سوی شورای امنیت سازمان ملل را زیر پا گذاشت. اسراییل ‏، با این ادعا واهی که ایران مسئول شروع جنگ غزه بوده و حامی ‏حماس است ، ب..

عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت
رییسی در مراسم رژه ارتش:

رییس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت. ارتش و سپاه در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردندکه به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد. حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظه..

ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
زارع پور در حاشیه جلسه هیأت دولت:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب هستند. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ا..

برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت:یکی از برنامه هایی که در سال ۱۴۰۳ دنبال می شود، تنظیم روابط ذی‌نفعان بر بستر ابر دولت الکترونیک است. مازیار مباشری مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی از سازمان فناوری ا..

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌ب..

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
با حضور رییس‌جمهور؛

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی آغاز شد. همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسل..

پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد
در رژه روز ارتش؛

بیش از ۵۰ فروند از سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشته شدند. سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش صبح امروز (چهار شنبه ۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه روز ارتش از مقابل جایگاه عبور کردن..

اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
امیر موسوی:

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد. «امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشی..

ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی:

قزوین- فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی گفت: ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است و با اطاعت از فرامین فرماندهی کل قوا از ایران اسلامی دفاع می‌کند. امیر محمد شفیعی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در قزوین با گرامیداشت یاد شهدای لشگر ز..

«صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان از هدف قرار گرفتن یکی از مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای مشترک با اراضی اشغالی خبر داد. به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند در یک عملیات موشکی مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیون..

شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
براساس مصوبه مرکز جذب؛

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسـریع در امر تحقیقـات و نیز رفع شـائبه هـای محتمل در مورد برخی پرونده های جذب هیات علمی، شورای تحقیق در دانشـگاه هـا تشـکیل می شود. محمد خلج امیرحسینی، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی نامه‌ای را دربا..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ