تاریخ : 1397/07/22 20:31
شناسه : 190948

شهردار فرون آباد در جریان بازدید از کلانتری ۱۲ گفت: نیروی انتظامی و شهرداری دو دستگاه خدمتگزار در شهر هستند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، بمناسبت هفته نیروی انتظامی مهندس کوروش میرزایی شهردار بهمراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد با حضور در کلانتری ۱۲فرون آباد با سروان طرحانی رییس کلانتری دیدار کردند.

 در دیدار  امروز مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به رییس و پرسنل کلانتری، از تلاش ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در حفظ، تامین و ارتقای سلامت و امنیت جامعه بخصوص شهر فرون آباد تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن تاکید بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با پرسنل کلانتری، بیان داشت: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله ای که بر عهده دارد، نیازمند همکاری تمام مردم مخصوصا مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی و شهرداری دو دستگاه خدمتگزار در شهر هستند که یکی در بحث امنیت و دیگری در مسایل شهری مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و حضور پلیس در کنار شهرداری ایجاد امنیت شهری را بوجود می آورد.

وی در ادامه اضافه کرد: وجود اهداف مشترک در مدیریت شهری باعث شده است که این دو نهاد خدمت رسان به شهروندان به صورت مرتب با یکدیگر در تماس باشند و خوشبختانه تعامل خوب و سازنده ای میان شهرداری و نیروی انتظامی برقرار است.

شهردار فرون آباد در پایان از زحمات و تلاش های پرسنل کلانتری ۱۲فرون آباد در برقراری نظم و امنیت در سطح شهر تشکر و قدردانی نمود.

پاسخی بگذارید