تاریخ : 1397/07/23 18:01
شناسه : 191303


فرماندار پاکدشت گفت: ظرفیت مهم کشاورزی در حوزه پرورش گل و تولید سالانه حدود یک میلیارد گل شاخه بریده، گلهای گلدانی همواره پاکدشت را از یک روند روبه رشد مهاجرت در بخش های مختلف بویژه آموزش و پرورش روبه رو کرده است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، هادی تمهیدی فر ماندار پاکدشت در آئین افتتاح 3 مدرسه خیرساز شهرستان که به صورت پایلوت در مدرسه شهید علی محسنی که به همت خانواده شهید معظم ساخته و امروز به بهره برداری رسید اظهار کرد: پاکدشت به دلیل برخورداری از ظرفیت ها و توانمندی های بسیار و نزدیکی به پایتخت همواره مورد توجه مسئولان و هموطنان بوده است. 

وی بیان کرد: پاکدشت دارای ظرفیت های صنعتی با وجود 3 شهرک صنعتی مصوب و 3 ناحیه غیرمصوب در شهرستان می باشد؛ ظرفیت مهم کشاورزی در حوزه پرورش گل و تولید سالانه حدود یک میلیارد گل شاخه بریده، گلهای گلدانی همواره پاکدشت را از یک روند روبه رشد مهاجرت در بخش های مختلف بویژه آموزش و پرورش روبه رو کرده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۷۴ هزار دانش آموز  در سطح مدارس و در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند؛ شهرستان پاکدشت در حوزه فرهنگی حرف های گفتنی بسیاری دارد، پردیس ابوریحان با بیش از ۶۰ سال سابقه کاری یکی از این نمونه هاست که بر خی مسئولانی که اکنون در سطح کشور و شهرستان فعالیت می کنند دانش آموخته این دانشگاه هستند.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: این ظرفیت ها، جذابیت های بسیاری ایجاد کرده و این باعث افزایش مهاجرت به این شهرستان شده که در حوزه هایی چون آموزش و پرورش نمود این مهم بیشتر دیده می شود.

تمهیدی بیان کرد: بیش از ۴۰ مدرسه توسط مجمع خیرین مدرسه ساز که حدود ۵۰۰ کلاس را شامل خود کرده ساخته شده است که اگر نبود با این هجم مهاجرت چالش های جدی برای شهرستان بوجود می آمد.

پاسخی بگذارید