تاریخ : 1397/07/24 01:33
شناسه : 191319

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شما دانش آموزان سربازان سپاه نور هستید که در سنگر مدرسه با لشگر جهل می جنگید.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای در مراسم افتتاح ۳ مدرسه خیر ساز در شهرستان که بصورت پایلوت در مدرسه شهید محسنی برگزار شد، ضمن تقدیر از خانواده شهید علی محسنی برای بنای این مدرسه، اظهار کرد: هدف از ساختن مدرسه تربیت و بارور شدن اندیشه های شماست.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) دیروز به شهید محسنی ها درس ایستادگی داد تا امروز شما در سنگر مدرسه با دشمن جهل و نادانی بجنگید.

قمی گفت: شما دانش آموزان سربازان سپاه نور هستید که در سنگر مدرسه با لشگر جهل می جنگید و این سنگر محل مبارزه ظلمت و نور است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مدرسه با رهنمودهای معلمین شما یادمی گیرید که سلاح محسنی ها را به دست بگیرید و با جهل و نادانی بجنگید؛ شما آینده سازان کشور هستید.

قمی اظهار کرد: فکر نکنید که شما نمی توانید روزی در آینده کشور تاثیر گذار باشیدشما می توانید با گسترش نور، دانایی بیشتر بیفزاید این خواسته رهبری نیز هست.

وی گفت: عزیزان دانش آموز، آینده کشور در دستان شماست و شما باید برای اعتلای کشور و پاسداشت خون شهدایی چون محسنی تلاش کنید، در سنگر علم و دانش با جهل که دشمن بشریت است مبارزه کنید.

پاسخی بگذارید