تاریخ : 1397/07/24 20:33
شناسه : 191642


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت:سارقین‌پس از سرقت از محل متواری و به یکی از استان های شمالی رفته و مخفی شدند

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران امروز در پاکدشت از دستگیری ۲ سارق ۳۳ ساله و ۲۸ ساله که اقدام به سرقت مسلحانه نموده بود خبرداد و اظهارکرد: در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری در ساعت ۱و ۱۰ دقیقه بامداد اقدام به سرقت از خودرویی که برای استراحت جاده بعد از پلیس راه شریف آباد به گرمسار نمودند.

وی گفت: سارقین‌پس از سرقت از محل متواری و به یکی از استان های شمالی رفته و مخفی شدند.

ناظری افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس پاکدشت و هماهنگی با دستگاه قضایی محل اختفا مشخص و در عملیاتی غافلگیرانه پلیس متهمین را دستگیر کرد و در بازجویی متهمین اقرار کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و رئیس پلیس آگاهی پاکدشت بیان کرد: به حمدالله پلیس با اشراف اطلاعاتی خوب و هماهنگی از دستگاه قضایی می تواند در کوتاهترین زمان با اخلالگران نظم و امنیت به شدت برخورد کند.

وی در پایان از رانندگانی که در شب اقدام به سفر می کنند و در بین راه برای استراحت می ایستند خواست تا یا در توقف گاه هایی که به همین منظور تجهیز شده و یا در نزدیکی مقر پلیس راه توقف کنند تا دیگر شاهد اینگونه ضررهای امنیتی در جاده ها نباشیم.


پاسخی بگذارید