تاریخ : 1397/07/25 11:56
شناسه : 191737

   شهردار فرون آباد از پیشرفت فیزیکی احداث ساختمان شماره 2آتش نشانی شهرداری طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت حدوداً 800 مترمربع و با زیربنای 370 مترمربع در حال اجرا می باشد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، مهندس کوروش میرزایی در این خصوص اضافه کرد: با هدف ارتقاء سطح ایمنی شهر شهرداری پس از مکان یابی و تهیه زمین عملیات احداث ساختمان شماره 2 آتش نشانی را در ضلع غربی شهر آغاز نمود. 

. وی با اشاره به اینکه عملیات احداث ساختمان شماره 2آتش نشانی با سرعت در حال اجراست، اظهارداشت: توزیع و مکان‌یابی ایستگاه‌های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی شهر در راستای مقابله با هرگونه حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را خوب ارزیابی نمود و افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با عنایت به برنامه زمان بندی شده جهت افتتاح این پروژه خوشبختانه سرعت اجرای کار بسیار خوب می باشد و روند اجرای کار به سرعت پیش می رود.

شهردار فرون آباد در خاتمه با بیان اینکه تاکنون جهت احداث این پروژه، عملیاتی نظیر خاکبرداری، آرماتورگذاری، بتن‌ریزی و اجرای ستون ها صورت گرفته است، بیان داشت: امیدواریم با تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی  بتوانیم در بالابردن سطح خدمات شهرداری در مواقع بروز حوادث و ارتقا ایمنی و امنیت شهروندان گام‌های اساسی برداریم.


پاسخی بگذارید