تاریخ : 1397/08/8 17:58
شناسه : 195583


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - امسال نیز مانند سال های گذشته ادارات و هیات مذهبی در شهرستان در ایستگاه های صلواتی و موکب های خود خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی(ع) در نقطه به نقطه شهرستان ری را برعهده داشتند.


این ایستگاه ها به توزیع چای، شربت، سوپ، آش، عدسی، لبو، سیب زمینی سرخ کرده و انواع خوراک گرم پرداختند تا با عشق از جاماندگان پیرو جوان پذیرایی کنند.


در این بین موکب های فعال ادارات اعم از بخشداری مرکزی، دانشگاه یادگار امام (ره) واحد ری، سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرهنگسرای ولا، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری، دانشگاه فرهنگیان شهید مفتح، آبفای منطقه 6 شهرری، شهرداری منطقه 20، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، اداره برق ری، اتاق اصناف شهرستان ری و... به چشم می خورد که با جان و دل در کنار زوار اربعین این عشق حسینی را جاودان می کنند.


روح الله سرمدی نیا مدیریت محله منگول و منصوریه در گفتگو با خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - ضمن تسلیت اربعین حسینی از ارائه خدمات در این مسیر گفت: ما در خیابان فدائیان اسلام با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 20 چندین غرفه را برگا نموده و همچنان در حال پذیرایی و ارائه خدمات هستیم چنانچه سرای محله را مکانی برای مادر و کودک قرار دادیم تا به شیردهی و استراحت بپردازند.


سرمدی نیا افزود: برای پذیرایی از زوار در سه بخش خدمات رسانی، فرهنگی و پذیرایی در حال فعالیت هستیم که در بخش خدماتی به تعمیر کفش و در اقدامات فرهنگی خود ایستگاهی را برای نقاشی کودک همراه با اهدای جوایز به 2 هزار نفر مقرر کردیم همچنین ایستگاهی را همراه با گروه دمام زنی شیب الخضیب همراه نمودیم.


وی به بخش پذیرایی اشاره کرد و افزود: در پذیرایی از جاماندگان ما با ارائه سوپ، آش، جوجه کباب همراه با نان، ساندویچ فلافل تا همین لحظه نیز مشغول بودیم.






پاسخی بگذارید