تاریخ : 1397/08/9 15:28
شناسه : 195798


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت گفت: اطلاع رسانی مقوله بسیار مهمی است که در حوزه های مختلف اهمیت این موضوع باید بیان شود به خصوص هماهنگی بین دستگاه ها در جهت مصون سازی زیرساخت های کشور برای مقابله و کاهش خطرپذیری بسیار اهمیت دارد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، حسین معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، با بیان اهمیت برنامه های پدافند غیر عمل و اجرایی شدن آن در پاکدشت با توجه به مناطق استراتژیکی در این شهرستان، اظهار کرد:  با توجه به تهدیداتی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب از سوی دشمنان و معاندین با آن روبرو بوده است، اهمیت مصون سازی و ایمن سازی تاسیسات و زیرساخت های کشور را بیش از پیش مطرح می کند که سالهاست در کشور به این مهم پرداخته می شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و همه مسئولان به اهمیت تقویت پدافند غیر عامل بسیار تاکید داشته اند، در هفته پدافند غیر عامل در شهرستان پاکدشت برنامه های متنوعی چه در بخش های آموزشی، مانور در حوزه های مختلف و کار گروه های زیرمجموعه ستاد پدافند غیر عامل تدارک دیده شده است که در جهت آگاه سازی و اجرای برنامه ها و هماهنگی بیشتر در شهرستان اجرا خواهد شد.

شیراز ی افزود: امروز در نخستین گام از هفته پدافند غیر عامل، به همت اداره آموزش و پرورش در مدرسه شیخ مفید زنگ پدافند غیر عامل با دستان گرم فرماندار شهرستان نواخته شد و ایشان در خصوص اهمیت این موضوع سخنرانی کردند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت، در ادامه با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه در خصوص پدافند غیر عامل توسط دستگاه های مختلف، تصریح کرد: اطلاع رسانی مقوله بسیار مهمی است که در حوزه های مختلف اهمیت   این موضوع باید بیان شود به خصوص هماهنگی بین دستگاه ها در جهت مصون سازی زیرساخت های کشور بویژه زیرساخت های حیاتی برای مقابله و کاهش خطرپذیری بسیار اهمیت دارد.

شیراز ی بیان کرد: شهرستان پاکدشت با توجه به موقعیت خاص و وجود برخی نقاط استراتژیک چون نیروگاه شهدای پاکدشت، سد ماملو، جاده امام رضا(ع) و زیرساخت هایی که در واقع شهرستان را به عنوان ورودی به پایتخت جمهوری اسلامی ایران معرفی می کند، باعث شده که پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ی برخوردار شود، بنابراین به همه دستگاه ها تکلیف شده که در جهت ایمن سازی و تقویت بنیه دفاعی از منظر پدافند غیر عامل تلاش بیشتری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت افزود: از سوی دستگاه های مختلف در طی سنوات گذشته باتوجه به تاکیدات صورت گرفته گام های موثر و مفید برداشته است که در همین راستا پروژه های مهمی در همین هفته افتتاح و به بهره برداری می رسد که این موارد بخصوص در این مقطع از زمان از اهمیت ویژه ی برخوردار است.

پاسخی بگذارید