تاریخ : 1397/08/12 19:28
شناسه : 196545

  


عصر امروز طی بازدید میدانی مسوولان از محله تقی آباد، پیگیری لزوم امکان احداث مرکز بهداشتی و درمانی محله تقی آباد در دستور کار قرار گرفت تا صلاحدید نهایی ابلاغ شود.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - عصر امروز پس از دیدار مردمی طیبه سیاوشی نماینده مجلس مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دفتر مجمع نمایندگان تهران واقع در شهرری بمنظور رسیدگی به مشکلات صورت گرفت.


پس ازین دیدار سیاوشی بهمراه دکتر فاطمه تاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان ری به محله تقی آباد جهت پیگیری مشکلات مطرح شده در آخرین دیدار مردمی مجمع امید تهران عازم شدند.


ضمن بازدید از مرکز غیر فعال بهداشت و درمان محله تقی آباد ، علی قبادی دبیر شورایاری این محله گفت: اتمام سرویس دهی مرکز بهداشت این ناحیه از تابستان سال گذشته  در حالی بود که محله ما نیاز مبرمی به یک مرکز بهداشتی و درمانی داشت ولی چون بر اساس قانون، جمعیت باید بالای 10 هزار نفر باشد این مرکز هم به کار خود پایان داد.


وی افزود: مرکز بهداشت و درمان ری آمار 5 هزارنفری را به ما اعلام کرده است در صورتیکه با یک دید معمول هم می توان این جمعیت را بالای 10 هزار نفر تخمین زد.


سیاوشی در پایان این بازدید میدانی طی گفتگویی با خبرنگار شاخه سبز، اظهار داشت: انتخاب و احداث یک پایگاه بهداشتی یکی از مسائل مهم حوزه بهداشت و سلامت است لذا ما پس از بازدید و سرکشی از تمامی این محله، مقرر کردیم که پس از ارائه آمار توسط مرکز آمار و شهرداری منطقه با نظارت اداره بهداشت و درمان ری طی جلسه ای با مستندات موجود میزان جمعیت این ناحیه در دفتر مجمع نمایندگان اعلام شود تا درباره رفع تکلیف مرکز بهداشت و درمان محله تقی آباد و راه اندازی مجدد آن یا ایجاد یک مرکز جدید تصمیم گیری نهایی انجام شود.





پاسخی بگذارید