تاریخ : 1397/08/13 21:21
شناسه : 196882


در ۱۳ آبان سال ۹۷ مردم و مسئولان همه باهم هیهات من الذله را در روستای فیلستان بخش مرکزی پاکدشت یکصدا فریاد زدند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، در ۱۳ آبان سال ۹۷ مردم و مسئولان همه باهم هیهات من الذله را در روستای فیلستان بخش مرکزی پاکدشت یکصدا فریاد زدند و نوای ولایتمداری و سرمشق گرفتن از عاشورای حسینی را با موهایشان به جهانیان مخابره کردند.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، امروز به عنوان سخنران این مراسم، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، اظهار کرد: چرا می گوییم مرگ بر آمریکا، زیرا آمریکا دشمن بشریت است، قرآن مجید تاریخ را به درستی به ما نشان داده است و فرعون و فرعونیان هیچگاه پابرجا نیستند و زوال و افول شان حتمی است.

وی گفت: امروز فرعون زمانه ما ترامپ و سیاستمداران آمریکا  هستند، اگر تاریخ را بررسی کنیم جنایات آمریکا را در هیروشیما، ویتنام، افغانستان و دیگر جاهای جهان خواهیم دید.

قمی بیان کرد: آمریکا، صدام را برعلیه ملت ایران شوراند و جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد، در خلیج فارس چگونه۲۷۰ نفر از کودکان و زنان و مردان ما را در هواپیمای مسافربری به شهادت رساند، آمریکا میخواست از طبس وارد کشور شود و ایران اسلامی را مورد هجوم قرار دهد، اما این نصرت الهی بود که نصیب ملت ایران شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا ۴۰ سال به بهانه های مختلف تحریم ها را به ملت ایران تحمیل کرد، اما ملت ایران همانگونه که در جنگ نظامی آمریکا را شکست دادند، در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند داد.

وی تصریح کرد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ آمریکا با تبعید امام خمینی(ره) سعی کرد تا نور انقلاب را خاموش کند و عزت امام را از میان ببرد، اما دیدیم چند سال بعد امام چگونه با عزت و عظمت به کشور بازگشت.

قمی بیان کرد: رهبری در بیانات گذشته خود فرمودند در ۲۵ سال آینده از اسرائیل و رژیم صهیونیستی اثری نخواهد بود و در فرمایشات روز گذشته فرمودند آمریکا رو به زوال و نابودی است و ما شاهد شمارش معکوس سقوط آمریکا خواهیم بود.

وی افزود: عاقبت از آن متقین خواهد بود و ما قطعا در آینده نزدیک شاهد این نصرت الهی خواهیم بود؛ در اربعین "لبیک یاحسین" سر دادیم و این به آن معناست که یااباصالح المهدی بیا که ما در سنگر شما هستیم، ما با استناد به فرهنگ عاشورا منتظر ظهور شما هستیم.

قمی تصریح کرد: هیهات من الذله یک تاریخ و عظمت است و نشان دهنده آن است که شیعه به تاسی از امام حسین(ع) زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت؛ آمریکا بداند همانگونه که در جنگ نظامی از ملت ایران شکست خورد همان گونه در جنگ اقتصادی شکست می خورد، ملت ایران شاگردان رمضان و عاشورا هستند و در شهادت از هم سبقت می گیرند.

پاسخی بگذارید