تاریخ : 1397/08/14 14:55
شناسه : 197087


فرماندار پاکدشت گفت:باتوجه باینکه پاکدشت شهرستانی صنعتی کشاورزی است لذا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود می توانیم گام های خوبی در رشد توسعه برداریم. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان، ضمن خیرمقدم به حاضرین بویژه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و عرض تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت هشتمین نور امامت و ولایت، امام رضا(ع) اظهار کرد: کار در کنار استاندار سخت کوش تهران سخت و طاقت فرسا ست،زیرا ایشان از صبح زود تا نیمه شب برای پیگیری امور در تلاش هستند و انرژی مضاعفی را برای حل مشکلات مردم می گذارند.

وی بیان کرد: شهرستان پاکدشت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه های صنعتی و کشاورزی دارد، زیر کشت بودن ۱۲۰۰ هکتار زمین برای رشد گلهای متنوع در گلخانه های مجهز و صنعتی که سالانه یک میلیارد گل شاخه بریده را وارد بازارهای داخلی و خارجی می کند خود نشان دهنده بخشی از ظرفیت ها و پتانسیل های کشور است که حتی برخی از مردم پاکدشت نیز از آن بی اطلاع هستند، که حتی برای حضور در هر کدام از این گلخانه ها باید لباس های مخصوص پوشید و در شرایط خاص وارد گلخانه شد که می توان گفت نمونه این گلخانه ها حتی در کشوری نیست.

تمهیدی افزود: حضور ۳۰۰ واحد صنعتی که بخشی صنایع خوشنام کشوری در ۳ شهرک صنعتی مصوب و ۳ ناحیه غیر مصوب صنعتی از دیگر ظرفیت های اقتصادی شهرستان است.

وی تصریح کرد: وجود پردیس ابوریحان دانشگاه تهران با بیش از ۶۰ سال عمر در پاکدشت و دانشگاه هایی چون پیام نور و... خود نشان دهنده ظرفیت های علمی و فرهنگی است که جایگاه علمی پاکدشت را رقم زده است.

فرماندار شهرستان در ادامه به شهدای پاکدشت اشاره کرد و افزود: تقدیم ۴۰۰ شهید از پاکدشت در مسیر حفظ انقلاب و نظام در آن روزگاری که پاکدشت تعدادی روستا بود و حتی یک شهر نداشت خود نشان دهنده ظرفیت فرهنگی است، وجود شخصیت های سیاسی و مذهبی که اکنون در جایگاه های والای کشوری از پاکدشت در حال خدمت رسانی است خود نشان از جایگاه علمی پاکدشت می باشد.

تمهیدی در ادامه به هفته فرهنگی که از هفته آینده و در ۲۶ روز از آبان ماه سال جاری آغاز می شود، اشاره کرد و گفت: هفته فرهنگی از ۲۶ آبان تا ۳ آذر ادامه دارد و برنامه های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته ایم که با پیگیری و پشتکار مدیران دستگاه ها و روابط عمومی ها و با هدایت دبیرخانه نمایشگاه گل و گیاه که در این راستا مهندس شیراز ی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و آقای محسنوند رئیس اداره ارشاد در تلاش هستند به خوبی اجرایی می شود.
وی گفت: ۲ برنامه شاخص چون نمایشگاه کتاب که در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت و نمایشگاه گل و گیاه که در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار می شود در آغازین روز هفته فرهنگی برگزار می شود.

تمهیدی بیان کرد: بالای ۲۰ نمایشگاه گل و گیاه در تهران برگزار شده که شاید ۷۰ تا ۸۰ درصد شرکت کنندگان آن را از شهرستان پاکدشت تشکیل می داده که این نشان از ظرفیت و پتانسیل پاکدشت می باشد.

وی در پایان گفت: انتظار داریم مدیران روابط عمومی ها برای برگزاری بهتر هفته فرهنگی مشارکت بیشتری کنند، اطلاع رسانی و اهدای دعوتنامه برای دعوت استانداران کشور از سوی استانداری تهران انجام می شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: در هفته فرهنگی در تلاش هستیم ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان را نشان دهیم و در این مسیر اصحاب رسانه و صدا و سیما نیز به میدان بیایند که نقش مهمی در این مسیر بر دوش این عزیزان است.

پاسخی بگذارید