تاریخ : 1397/08/20 08:29
شناسه : 198487

فرماندار پاکدشت گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک مبنای الهی دارد و با عنایت ولی عصر (ع) این مسیر را هرچه زودتر به درستی طی خواهیم نمود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، هادی تمهیدی در آئین رونمایی و اهدای اسناد مالکیت شهروندان شریف آباد، ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، اظهار کرد: با آغاز ماه ربیع الاول اسناد مالکیت مردم شریف آباد اهدا شد، صدور این اسناد می تواند محاسن بسیاری برای شهرستان داشته باشد.

وی گفت: دکتر قمی از شهرستان شدن شریف آباد خبردادن که این خود می تواند نقطه عطفی در رشد و توسعه باشد و نقطه آغازین آن می تواند همین صدور اسناد مالکیت و تحویل آن باشد.

تمهیدی بیان کرد: نگاه مثبت استان به مسئله صدور اسناد مالکیت بویژه مهندس خوئینی بسیار خوب است امید است در سایه این نگاه مثبت در سطح استان بتوانیم گام های خوبی برای رشد و توسعه پاکدشت را برداریم.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: من از شهر شریف آباد نوید خوبی به شهروندان فرون آباد بدهم که این تحویل اسناد نیز بزودی در فرون آباد انجام خواهد شد، این مهم حرکتی کوچک در افزایش رضایتمندی مردم از دولت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همدلی و وحدت میان مردم و  مسئولان و حمایت مردم از نظام و دستاوردهای بیشمار آن، باعث رشد و تعالی کشور خواهد شد و اثرات منفی تحریم‌ها را به خود کشورهای تحریم کننده باز خواهد گرداند.

این مقام مسوول بیان کرد:  تحریم های جدی تری از دوره های قبل بوده و این حمایت و ایستادگی مردم بوده که دشمنان را به زانو درآورده است.

تمهیدی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک مبنای الهی دارد و با عنایت ولی العصر این مسیر را هرچه زودتر به درستی طی خواهیم نمود و دشمنان بدانند که هیچ گاه نمی توانند عزت مردم را با تحریم بشکنند و باید با ملت ایران فراخور شان والایشان رفتار کنند، آن شاالله با همدلی میان مردم و مسئولان موفق خواهیم بود.

پاسخی بگذارید