تاریخ : 1397/08/26 14:35
شناسه : 200325

فرماندار پاکدشت کتاب را تعالی روح و جسم جامعه در بدنه شهرستان خواند. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب که با هفته فرهنگی شهرستان تقارن یافته است، اظهار کرد: قطعا و بی شک کتاب پنجره وسیع در یک افق بی کران به دنیای علم و ادب و معرفت و دانایی است.

تمهیدی افزود: هرچقدر با کتاب مانوس باشیم و کتاب را در زمینه های مختلف همراه خود کنیم باعث تعالی جسمی و روحی خود و جامعه می شود و کشوری با این مشخصات قطعا پیشرفت های بیشماری نصیبش می شود.

فرماندار شهرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی در فضای مجازی افزود: امروز دنیای مجازی برهمه شئون زندگی سیطره پیدا کرده، با توسعه کتاب و کتابخوانی در جامعه، مردم از بیشتر از گذشته آشنا کنیم و یقین داشته باشیم که در مسیر رشد و تعالی انسانی، برای خود و خانواده و جامعه  گام های میسری برداشته ایم.

وی بیان کرد:در مصوبات استانی برای هفته فرهنگی و معرفی ظرفیت های شهرستان برنامه هایی از جمله افتتاح این نمایشگاه در نظر گرفته شده است؛ با اجرایی شدن این برنامه ها هم ظرفیت های شهرستان را معرفی می کنیم و هم بر علاقه مندان این حوزه بیشتر از گذشته می افزائیم.

وی گفت: به پیشنهاد اعضای ستاد فرهنگی، هفته پایانی آبان ماه به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی مشخص شد، برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد تا ظرفیت های شهرستان مشخص تر از گذشته شود.

تمهیدی اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت  در روز ۲۹ آبان افتتاح خواهد شد؛امید است با تلاش ۲ الی ۳ ماهه مسئولان اجرایی شهرستان بتوانیم سهم خود را در پیشبرد اهداف متعالی نظام و دولت محترم ادا کنیم.

وی در پایان گفت: امید است هفته فرهنگی بنایی باشد که هر روز ما عجین با فرهنگ شود و شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید