تاریخ : 1397/08/26 15:38
شناسه : 200334


امام جمعه پاکدشت گفت: کتاب نور هدایت است و نخواندن آن زلالت به همراه خود می آورد. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان تهران که به میزبانی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: برخی در پایان روز شهادت اقدام به توزیع شیرینی کردند، این کار صحیح نیست، بیشتر باید مراقب خود باشیم و در ذائقه بچه شیعه ها به بهانه امامت مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: عمر طولانی از معجزات خداوندی است گرچه برای ما انسانها پذیرفتن دشوار است؛ حضرت خضر ، حضرت عیسی (ع) طولانی ترین عمر را دارند که هنوز زنده هستند و امام عصر(عج) کمترین سن را دارند که هزار و سیصد و اندی عمر مبارکشان است.

لزومی بیان کرد: در عالم معنا سن طولانی و کهنگی معنا ندارد.

امام جمعه پاکدشت  در اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب که در مصلی امام خمینی(ره) انجام شد، گفت: این واقعه مهم علمی استان تهران امروز به میزبانی پاکدشت انجام شد که جای بسی خرسندی است، کتاب نور است اگر نور نباشد، ظلمات همه جا را دربر می گیرد.

وی بیان کرد: کتاب مجازی خوب است اما ورق زدن کتاب موضوعی بسیار مهم است مانند کتاب قرآن کریم که در هنگام تلاوت به کلمات نورانی آن نگاهی بیندازیم و با آرامش تلاوت کنیم.

وی افزود: کشورهای پیشرفته کتاب را هیچگاه حذف نکردند، کتاب نور هدایت است و نخواندن آن زلالت می آورد؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کتاب خواندن برای یک ملت فرضیه واجب است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید