تاریخ : 1397/08/26 17:19
شناسه : 200375


معاون فرهنگی رسانه ای مدیرکل ارشاد استان تهران گفت: 2 هزار و 500 عنوان کتاب در نمایشگاه دانشگاه فرهنگیان شهید مفتح شهرری آماده عرضه و فروش است. 

به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - مهرشاد کاظمی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب استان تهران، دانشگاه شهید مفتح شهرری در جمع خبرنگاران
بیان کرد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام به برگزاری چندین نمایشگاه کتاب در سطح استان نموه است که بزرگترین نمایشگاه آن  در شهرری واقع شد.

کاظمی افزود: این نمایشگاه بمناسبت قرار گیری رشد انقلاب اسلامی در 40 سالگردش سعی بر آن شد تا با جمع آوری کتب در پیرامون انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی برداریم  و در اختیار علاقه مندان قرار بدهیم.

معاون فرهنگی رسانه ای مدیرکل ارشاد استان تهران بیان کرد: طی رایزنی با ناشران توانستیم با در نظرگیری وضعیت اقتصادی تا حد امکان تخفیفات را از 20 تا 50 درصد برای فروش کتاب ها لحاظ کنیم.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا پایان این هفته ادامه دارد
و خواسته ی ما از مسولین ارشاد و آموزش و پرورش  شهرستان ری و استان تهران اینست که با ایجاد فرصتی دانش آموزان را در راستای ترویج کتابخوانی به این نمایشگاه بیاورند.

کاظمی بیان کرد: با توجه به جانمایی غرفه ها در دانشگاه سعی شد از کتب تخصصی دانشگاهی نیز برای فروش استفاده کنیم و ذیل آن 2000 عنوان کتاب از 20 ناشر با تاریخ چاپ  96 و 97 نیز به این نمایشگاه برای فروش ارائه شد که به تعداد 500 عنوان دیگر نیز تا روز آتی اضافه خواهد شد.

معاون فرهنگی رسانه ای مدیرکل ارشاد استان تهران از طرح   ترویج کتابخوانی در شهرستان‌های استان تهران در روز پنج شنبه با عنوان برنامه کتابگردی در سراسر کشور خبر داد و گفت : در پنجمین دوره کتابگردی از تمامی هنرمندان، اصحاب قلم،  نویسندگان، مولفان، اصحاب رسانه دعوت رسمی بعمل می آید تا با حضور در کتابفروشی‌ها به بیان گفتگو با عموم مردم بپردازند و  هدف ازین طرح نیز بسط و گسترش فرهنگ کتابخوانی می باشد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید