گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1397/08/27 17:22
شناسه : 201173


دبير حزب مردمى اصلاحات قم گفت: اگربرخی چهرهای اصولگرایی بخواهند کاندیدای نهایی اصلاح طلبان در ریاست جمهوری آینده باشند وبخواهند تفکرات خود را علم کنند درآن موقع باید گفت : بوی حلوای اصلاحات می آید.

مصطفی جلالی در گفتگوی اختصاصی با شاخه سبز: نیروهای مستعد و با تخصصی در بین اصلاح طلبان وجود دارد که نباید آنان را نادیده گرفت. 


دبیر خانه احزاب قم  با انتقاد از بی توجهی به قشر جوان در مدیریت کشوراظهارداشت:  نمی شود توانایی و استعداد جوانان را نادیده گرفت بلکه انتظارمی رود که در دولت برای حضور جوانان در پست های مدیریتی  اقدامی عملی صورت گیرد.


وی با بیان اینکه ما به اصلاحات واقعی نیاز داریم تصریح کرد: تاکنون  اصلاحات صورت گرفته آنطور كه بايد نبوده و انتظارات را برآورده نكرده است و تا اين روند به سمت نااميدى پيش نرفته بايد اصلاح شود.


دبير حزب مردمى اصلاحات قم گفت: یکی از اهداف اصلاحات پی گیری مطالبات مردمی است  چراکه معتقدم مطالبات مردمی آبی  است که به آسیاب اصلاحات ریخته می شود.


جلالی با بیان اینکه نباید حقوق زنان زیر پا گذاشته شود اظهارداشت: ورود زنان به ورزشگاه حق طبیعی آنان است ویقین داریم که تاکنون به عناوین مختلف زنان جامعه اسلامی را از حقشان دور نگه داشته اند.


وی با ابراز تاسف از برخوردهای ناصحیح با قشر بانوان گفت: باتوجه به اینکه زنان نیمی از پیکر جامعه را تشکیل می دهند و نقش  مهمی در تربیت نسل دارند نباید با هر بهانه ای آنان را از جامعه منزوی کرد بلکه باید کمک کرد تا حقوق ازدست رفته آنان را احیا کرد.


مسئول اصلاح طلبان جوان اظهارداشت : درعین حال اعتقاد دارم نباید در بحث حقوق زنان زیادی روی صورت گیرد و چیزی خلاف شرع و قانون ما صورت گیرد که درآن موقع خود به آسیب جدیدی تبدیل خواهد شد.


جلالی در ادامه با تایید گفته های ظریف در موضوع پولشویی گفت: سخنان وزیر امور خارجه محترم کاملا صحیح و قابل دفاع است  چراکه به گفته وی فساد سيستماتيك در دولت نيست و مربوط به ارگانهاى ديگر است.

وی تصریح کرد: ما به اتاق شیشه ای اعتقاد داریم و باید همه چیز شفاف سازی شود و مردم بی هیچ ابهامی واقعیت ها را ببینند و قضاوت کنند و نظر بدهند.


دبير حزب مردمى اصلاحات قم با انتقاد از برخى تند روى ها گفت: آنچه که اصلاحات مردمی دنبال می کند عدالت اجتماعی است ودراین زمینه تلاش می کند تا عدالت اجتماعی در جامعه ما جاری و ساری شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید