تاریخ : 1397/08/28 23:56
شناسه : 204544


بخشدار شریف آباد گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران تنها بود و کشورهای ابرقدرت با سلاح و حتی در دنیای سیاست از صدام حمایت می کردند اما لطف خدا و نگاه ولی عصر(عج) شامل حال ملت ایران شد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، مهدی علیدادی بخشدار شریف آباد در مراسم یادواره شهدا ضمن خیرمقدم به مسئولان و مردم عزیز بویژه خانواده شهدا، اظهار کرد: شما خانواده شهدا عزیز ملت و دولت هستید، جایگاه شهدا فردوس اعلاست، زیرا بهشت مکانی برای شهدا نیست درجه و رتبه شهدا آنقدر والا و بلند مرتبه است که باید در مکانی والاتر از بهشت یعنی فردوس اعلا باشند.

وی افزود: در ۸سال دفاع مقدس ملت ایران تنها بودند در حالی که ابرقدرت ها در کنار صدام بودند چه از لحاظ نظامی و چه به لحاظ سیاست کمک حال صدام بودند، اما لطف خدا و نگاه ولی عصر(عج) و اهل بیت(ع) نصیب ما شد و بر دشمن غاصب پیروز شدیم.

وی در ادامه به سرمایه های فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: خانواده های ایثارگران، سرمایه های بزرگ فرهنگی اجتماعی هستند، حضورشان در کنار ما باعث دلگرمی است.

بخشدار شریف آباد در ادامه به تعداد شهدا در این بخش اشاره کرد و افزود: بخش و شهر شریف آباد نیز دلاورمردان بسیاری را در وجود خود پنهان کرده است ۶۶ شهید که ۴۵ شهید هشت سال دفاع مقدس و ۲۱ شهید مدافع حرم در این بخش بوده اند و در راه دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را تقدیم کرده اند.
وی افزود: رهبری به درستی فرمودند که اگر شهدا ی مدافع حرم نبودند امروز با دشمن در کرمانشاه و همدان باید نبرد می کردیم؛ به واقع ما یادواره ها را برای خود برگزار می کنیم برای یادآوری شهدایی که بدون هیچ چشم داشتی به پاسداری از اسلام و انقلاب پرداختند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا به واقع محفلی نورانی، قرآنی و عاشورایی است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید