تاریخ : 1397/08/28 23:28
شناسه : 204545


فرماندار شهرستان پاکدشت گفت:با حمایت مردم از مسئولان و وحدت نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در مراسم یادواره شهدای بخش شریف آباد، با بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: شهدا جز مفاخر فرهنگی کشور به شمار می آیند، هر کشور  برای معرفی خود مولفه هایی دارد، یکی اقتصاد قوی، دیگر سیاست قوی دارد اما مولفه های ایران بیشمار است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران مولفه های متعددی دارد، رهبر معظم انقلاب یکی از مولفه های ایران اسلامی است رهبری که وحدت و اقتدار ما در سایه فرآمین ایشان تداعی می شود، ولی یکی از مولفه های مهم از نظر بنده برتری دارد، مولفه ایثارگری و خون پاک شهداست، شهدایی که بی دریغ خون مطهر خود را به پای نهال انقلاب ریختند تا نظام ایستاده تر از گذشته رخ نمایی کند.
تمهیدی بیان کرد: به فرموده امام راحل و رهبری معظم انقلاب، شهدا مظهر اقتدار و نظام هستند، شهدا مظلوم ترین انسانهایی هستند که ما می شناسیم؛ بدون چشم داشتی با علم به اینکه در عملیات ها دیگر باز نخواهند گشت برای دفاع از اسلام، میهن، مردم و عزت و سربلندی ایران از بهترین دارایی و هستی خود گذشتند و آنرا تقدیم نمودند.

وی افزود: دشمن در این ۴۰ سال از عمر انقلاب تلاش کرد تا این حرکت را متوقف کند ولی همین خونهای پاک و وحدت مردم تمام نقش های دشمنان را نقش برآب کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت بیان کرد: اگر امروز دشمن به دنبال تفرقه و شکاف بین مردم و مسئولین است برای این که می داند برای نابودی نظام باید مردم را از زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید بیرون بکشد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر نقد کردن برای بهترشدن خدمت رسانی گفت: نقد مسئله خوبی است اما باید درست انتقاد کنیم، رهبر معظم انقلاب عالمانه نقد می کنند، همه مطیع امر رهبری هستیم و حمایت می کنیم، سعی کنیم مشکلات را شخصی و حذبی نکنیم و از تریبون ها در مسیر محقق شدن فرآمین رهبری استفاده کنیم.

تمهیدی گفت: با حمایت مردم از مسئولان و وحدت نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

پاسخی بگذارید