تاریخ : 1397/08/28 23:38
شناسه : 204546


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: گرفتن یادواره شهدا خوب است اما باید فکر کنیم چقدر از مسیر شهدا زاویه گرفته ایم و دور شده ایم.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای بخش شریف، با بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا کاری پسندیده است و بنده از برگزار کنندگان این محافل، خانواده شهدا و مردم عزیز تقدیر و تشکر می کنم اما باید ببینیم مسیر شهدا چه بوده و چرا انقدر ما از آن دور شده ایم.

قمی افزود: شهدا در طلب درجه معنوی والا تلاش کردن و به آن رسیدند و در قله انسانیت ایستادند، ما برای شهدا نباید بگرییم بلکه باید به حال و روز خود گریه کنیم.

وی گفت: راه شهدا راه پاسداری از دین و ولایت و راه دفاع از ارزشهاست، راه شهدا راه مبارزه با مفاسد، احتکار، اختلاس و.... است، حفظ اینها مگر با گام برداشتن در مسیر شهدا محقق می شود.

قمی گفت: این محافل خوب است اما باید نتیجه داشته باشد، بخش شریف آباد۶۶ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده، اما ما چقدر به این مسیر نزدیک هستیم و از این راه فاصله نگرفته ایم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی کفت: امروز ما مدیون سرهای از بدن جدا شده و پیکرهای تکه تکه شده فرزندان خانواده شهدا هستیم، بیایید امروز در این محفل نورانی که خود شهدا حاضر و ناظر بر این مهم هستند قسم یاد کنیم که در مسیر شهدا گام برداریم و خود را بیشتر از گذشته به مسیر شهدا نزدیکتر کنیم.

انتهای پیام/ 

پاسخی بگذارید