تاریخ : 1397/09/6 20:51
شناسه : 204641



فرمانده لشگر 25 کربلا دفاع مقدس گفت: قضات در وهله اول باید با ایمان به قدرت متعلق پروردگار عالمیان قلم قضاوت خود را در دست گرفته و داوری کنند.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی در مراسم یادواره شهدای بسیجی که به همت دادگستری شهرری با حضور جلالی رئیس دادگستری این شهرستان و حجه الاسلام ملکوتی دادستان ری برگزار شد. بیان داشت: ری یک شهر مرد پرور بابیش از 2 هزار و 600 شهید است پس این شهرستان از جمله نقاط موثر استان محسوب می شود.


قربانی گفت: در آیه 10 سوره فاطر آمده است: خداوند عالمیان که خالق دنیاست و تمامی قدرت هستی در ید او می باشد می فرماید سربلندی یکسره از آن اوست؛ عزت امروز شما در هر رده و سمتی در دست پروردگار است. پس اگر کار نادرستی در این دنیا انجام دهید عذاب سختی در پیش خواهید داشت.


فرمانده لشگر 25 کربلا دفاع مقدس افزود: هر کس سربلندی می خواهد باید توجه کند کلمات طیب و عمل صالح به خداوند عالمیان  بر می گردد پس اعمال ما با پول و املاک ارزیابی نمی شود.


وی خطاب به پرسنل دادگستری و شوراهای حل اختلاف گفت:   باید در رده اول به این معتقد باشید که عزت دست خداست سپس قلم قضاوت خود را در دست گرفته و داوری کنید. پس خود را بجای متهم بگذارید و با کلام طیب  رای خود را صادر کنید.


قربانی یاد آور شد : در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، ما فراز و نشیب های فراوانی را طی کردیم. رفت و آمدهای افراد بهشتی و جهنمی را به چشم دیدیم  و ماندنی های انقلاب پایدار هستند و رفتنی ها رفتند. اگر این نکته را دریابیم که عزت انسان دست خداست به این انقلاب پایدار می مانیم چون تمامی پیروزی های ما به خواست پروردگار بوده و این انقلاب موجب شد اسلام در این نظام حاکم شود.


فرمانده لشگر 25 کربلا دفاع مقدس اظهار کرد:  این نظام بر این پایه ایمان بخدا بنیاد شده و ما نیز در این راستا حکومت امام زمانی و امام حسینی (ع) را تشکیل دادیم و صاحب کشورمان مان و لایت فقیه و صاحب الزمان (عج) است. ما همه داشته هایمان با سختی از 8 سال دفاع مقدس   رشد دادیم بطوریکه امروزه موشکهایمان را 3 هزار کیلومتر به آن سوی مرزها به پرواز در میاریم.


وی در پایان متذکر شد : ترامپ نادان بخوبی می داند که اگر رهبری فرمان دهد پاسداران ما زیر این پرچم به پا می خیزند و همه پایگاهشان را با موشک هدف می گیرند. اما ما جنگ طلب نبودیم و نیستیم ولی این خواست امام راحل ماست به کسی که به این خاک تجاوز کند جواب دندان شکنی دهیم.


گفتنی است در پایان این مراسم به نفرات برتر مسابقات گرامیداشت هفته بسیج در رشته های تیراندازی و دارت توسط رئیس دادگستری و دادستان ری با اهدای جوایزی از تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید