تاریخ : 1397/09/7 21:39
شناسه : 204650

 
عکس: مریم پایمرد

مهدی غلامی_متاسفانه در استان مرکزی افرادی کاسب و منفعت طلب همیشه به دنبال تخریب نیروهای جهادی و ارزشمند هستند و اگر کسی منافع شخصی و جیبهای آنهارا پر نکند و همچنین تابع تصمیمات نباشد، به سرعت و با هر نحوی مورد هجوم قرار میگیرد.

این سودجویان گاهی با بهانه اسم احزاب  هم وارد میشوند و هرکسی را که سدی در برابر امیال خود میبینند به سرعت وی را مخالف دولت میدانند واگر بخواهند نیروی ناکارآمد خود را با اعمال فشار در سمتی قرار دهند،آنرا از طریق برخی از بلندگوها و تبلیغات ،بسیار موافق دولت حاضر و شایسته میدانند و ناگفته نماند که در موارد نادری هم به این مهم دست یافته اند.

مهدی زندیه وکیلی این نیروی بومی که کار خود را از یک کارشناس ساده شروع کرد، به سرعت پله های ترقی را پیمود و به یکباره در همان زمان به مدیرکلی راه وشهرسازی استان نایل شد و در استان دیگر نیز مجددا به مدیریت رسید ولی این تنها عطش نیروی جوان آن زمان را سیراب نکرد و در این راستا خود را در معاونت عمرانی استانداری دید و سالها در این سمت فعالیت کرد.

در حال حاضر این نیروی بومی با بیش از ۶سال سابقه معاونت عمرانی یکی از با سابقه ترین معاونهای این حوزه در کشور است و در استان مرکزی نیز از محبوبیت خاصی در بین همگان برخوردار است.

اما کاسبان وجود زندیه وکیلی را به صلاح خود نمیدانند و یک روز با پروژه ۵۸متری و درگیر کردن عواطف مردم علیه وی و روز دیگر نیز کاسب بزرگ خطاب میکنند تا بتوانند او را به طور کامل از استان حذف نمایند چراکه به خوبی میدانند وی بدون شک یکی از کاندیدای استانداری در آینده و حتی برای مجلس شورای اسلامی میتواند باشد و خطر جدی در این زمینه است.

این سودجویان در حال حاضر نیز با قراردادن زندیه وکیلی در برابر افراد دیگر سعی بر مخرب بودن وی را دارند اما به راستی که تخریب نیروهای بومی و شایسته استان و کشور واقعا به چه قیمت؟

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید