تاریخ : 1397/09/8 13:01
شناسه : 204658


فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اختلاف زمینه‌ساز حضور دشمن است، گفت: بسیج و بسیجی محور وحدت و انسجام در جامعه هستند.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - هدایت الله جمالی پور در آیین تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه ادارات شهرستان ری امروز، بیان کرد: این مملکت عزت و اقتدارش را مدیون خون شهدای جوانی است که برای حفظ آبروی ایرانشان جان باختند ولی اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند.


جمالی پور با اشاره براینکه بسیج یک عنوان فرهنگی است، افزود: بسیج در معنا یک کلمه نیست بلکه مفهوم آن بزرگتر از آنست که در جمله بگنجد چون در آن رازو رمز های پیچیده ای نهفته است. امام خمینی (ره) در شروع این راه آرزو داشتند ملت ایران در یک همبستگی عمومی ، بسیجی شوند تا بسیج تنها برای یک گروه خاص نباشد.


فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: کشور ما دارای ۲۵ میلیون بسیجی است. بسیجیان همواره در پویش فرهنگ فعالیت دارند. وبه همین  منظور در راستای آبادانی،  توسعه و پیشرفت کشور  نقش بسزایی دارند.


وی با یادآوری اینکه امام راحل تنها دغدغه او قانون و قانون مداری بود، گفت: جامعه ای که قانون سرلوحه کارش باشد ملتی محکم، قوی و توسعه یافته پرورش می دهد.  پس  بسیجیان ما نیز قانون مدارند  چون همواره تمامی تلاش خود را در وحدت و انسجام به کار می گیرند و کاملا آگاهند تنها مسئله‌ای که باعث آسیب به یک اجتماع می شود همین تفرقه اندازی هاست.


جمالی پور گفت: اختلاف زمینه‌ساز حضور دشمن است لذا باید بسیج و بسیجی محور وحدت و انسجام باشند تا دشمن نتواند به آنان غلبه کند.  همچنین هنر مردم و مسئولین امروزه آنست شرایط حساس  جامعه را بسنجند تا انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال آسیبی نبیند.


فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: امروز دشمن  تلاش بر چند دستگی  در این جامعه را دارد پس ما باید با هم متحد شویم تا از مداخله در دعواهای حزبی و مذهبی و... پیشگیری کنیم.


وی خاطرنشان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس با یاری خداوند و تدابیر امام راحل،  بسیج نهادی که از دل مردم پدید آمد توانست پیروز میدان جنگ باشد و این پیروزی حاصل موفقیت مردم ماست  چون تمامی  اقشار به فکر حفظ نظام خود به میدان آمده بودند.  انقلاب اسلامی که امروز در اختیار ما  قرار دارد می‌توان راه رسیدن به سعادت  معرفی کرد.


جمالی پور در پایان متذکر شد:  راه جاودان سازی دین در اخلاق است  ولی امروز ما از این مسئله کمی دور شدیم پس باید ما به عنوان یک بسیجی به دنبال تعالی و پیشرفت کشور است بکوشیم تا این امر احیا شود.


انتهای پیام /


پاسخی بگذارید