تاریخ : 1397/09/8 15:13
شناسه : 204661


مسوول بسیج ادارات فرمانداری ویژه ری گفت:دقت در تعیین انتصابات موجب ارتقای سطح شهرستان خواهد شد.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - سرهنگ ابراهیم رفیعی در مراسم تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه ادارات شهرستان ری بیان داشت : بسیجیان در شهرستان ری همراه با مسوولین و مدیران فعالیت خوبی دارند که این خود یک نکته حائز اهمیت برای انجام خدمات نسبت به جامعه است.


رفیعی ادامه داد : آنان پای به پای مسوولین در روستاها و بخش های محروم ری به کمک مردم می روند تا بار دیگر بسیجی بودن خود را با اخلاص در عمل معرض نمایش بگذارند.


مسوول بسیج ادارات فرمانداری ویژه ری افزود: ذیل آنکه  مسوولین باید پاسخگو باشند مردم نیز باید در کنارشان تلاش کنند و تنها جهت گلایه به مدیران رجوع نکنند چون ما می دانیم مشکل هست اما رفع، حل و فصل آن باید مدنظر قرار گیرد.


وی تاکید کرد : باید بسیجیان همگام با مسوولین پیش روند چون عمده مسائل و کارهای سخت را به عهده آنان است.  اگر در این سختی ها به میدان بیایید همگان در سطح اجتماع نیز بهره خواهند برد.


رفیعی بیان داشت : در مجموعه بسیج  امکان ادغام ادارات دیگر نیز وجود دارد ولی در حال حاضر این شهرستان با ۲۵ پایگاه مجزا همچنان در حال فعالیت است.


مسوول بسیج ادارات فرمانداری ویژه ری اظهار کرد :امسال حرکت های بسیار خوب و ارزنده ای توسط بسیج انجام گرفته چون محور اصلی آن بحث محرومیت زدایی بود آنچنان هم که شاهدید اقدامات موثری در زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب توسط همین بسیجیان صورت گرفت.

وی با اشاره بر اینکه تمامی حرکت ها باید بر مر قانون تاکید داشته باشند، گفت:  انتظارما از مسوولین اینست همانطور که در گذشته صورت پذیرفته است، باید بر اساس تخصص افراد را مشخص و در تعیین انتصابات دقت لازم را داشته باشند. تا افراد کارآمد بیشتری به مجموعه شهرستان، جهت اعتلای آن افزوده شود.


انتهای پیام/



پاسخی بگذارید