تاریخ : 1397/09/9 13:00
شناسه : 204686


امام جمعه پاکدشت گفت: نمایندگان مجلس در تصمیمات خود محکم تر باشند و از خنده های سردمداران آمریکا و اروپا خشنود و از تهدیدات شان نهراسند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن نمازجمعه این هفته، ضمن تبریک فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مردم، اظهار کرد: آیت الله مدرس عالمی بزرگ بود وی بعد از اینکه شاه وی را به کاشمر تبعید کرد هیچگاه از روشنگری برنداشت، آن زمان سن ایشان ۸۰ سال بود، وی در حال نماز بودند که مزدورانه او را با عمامه خودشان به شهادت رساندند.

وی گفت: از ایشان نقل است که فرمودند: خدا دو مسئله را به من عطا نکرده است و آن طمع و دیگری ترس است که من از هیچ کس واهمه ای ندارم.

لزومی افزود: مجلس عصاره نام یک ملت است، نمایندگان مجلس اسوه و الگویشان آیت الله مدرس است پس با تبعیت ازین  سید بزرگوار  نباید از تهدیدات آمریکا و اتحادیه اروپا بترسید و یا با لبخندهایشان خوشحال شوید؛ چون شما نمایندگان مردمی مسلمان و متدین هستید باعث افتخار است، شکرانه این نعمت را به جا آورید..

 خطیب نمازجمعه پاکدشت، در ادامه خطبه این هفته خطاب به روسای ۳ قوه گفت: مردم در آتش گرانی می سوزند و شما با بی تدبیری این آتش را در دامن مردم گذاشتید، ساماندهی بازار وظیفه شماست.

وی افزود: چه دردی بالاتر از این که زندگانی مردم اینچنین سخت است؛ امام خمینی(ره) فرمودند: این ملت از مردم زمان پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) بهتر هستند، با تمام وجود این جمله را تایید می کنیم اما شما نباید تلاش کنید؟

 لزومی بیان کرد: ما دعا می کنیم اما پشتوانه دعای مردم باید تلاش مسئولان باشد.

وی در ادامه به حضور مهمانانی از کشورهای اسلامی در ایران و دیدارشان با رهبری در اجلاس که به مناسبت هفته وحدت در تهران برگزار شد، گفت: رهبری نصیحت کامل و جامعی به روسای کشورهای اسلامی کردند و فرمودند به ولایت الله برگردیم، پرچم اسلام عظمت و خوشبختی و سعادت را بهمراه می آورد و طاغوت(حکومت آمریکا) پرچم ظلمت، نفرت و تفرقه را همراه خود می کند، پشت به خدا نکنید که به بدبختی کشیده می شوید، اسرائیل خودش اهل نجات نیست که بتواند شما را نجات دهد، آمریکا هم گاو شیرده می خواهد، آل سعود نمی خواهد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید